Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMazur, Marta Natalia
dc.date.accessioned2016-05-19T15:20:13Z
dc.date.available2016-05-19T15:20:13Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationM. N. Mazur, Neuromarketing – przykłady zastosowań w handlu i usługach, [w:] Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu, red. A.-A. Wadlewski, A. Modliński, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 111–120.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-895-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18142
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu”, red. A.-A. Wadlewski, A. Modliński, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleNeuromarketing – przykłady zastosowań w handlu i usługachpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[111]-120pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Nauk Ekonomicznych.pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-896-7
dc.referencesBurkitt L., Neuromarketing: Companies Use Neuroscience for Consumer Insights,www.forbes. com, [dostęp z dn. 02.10.2009 r.].pl_PL
dc.referencesGoliasz M., Smakujesz, kupujesz, www.brain.blox.pl, [dostęp z dn. 11.06.2009 r.].pl_PL
dc.referencesHaltof P., Najpopularniejsze witryny to te…, www.yuux.eu, [dostęp z dn. 02.01.2014 r.].pl_PL
dc.referencesNeuromarketing – jak wielkie koncerny wciskają nam swoje produkty, www.ukrytaprawda.com, [dostęp z dn. 23.09.2013 r.].pl_PL
dc.referencesSamsel J., Neuromarketing – klucz do umysłu konsumenta?, www.symetria.pl/blog, [dostęp z dn. 17.03.2010 r.].pl_PL
dc.referencesWirtualne przymierzalnie po raz pierwszy na śląsku (video), www.miastokobiet.pl, [dostęp z dn. 02.01.2014 r.].pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-895-0.12


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord