Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBogus, Andrzej
dc.date.accessioned2016-07-14T07:44:02Z
dc.date.available2016-07-14T07:44:02Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18777
dc.description.abstractThe aim of the article is the analysis of using credits in the process of optimizing the consumption. The article is an attempt to join the theory of optional choice of household with the credit policy of banks. The criteria of optionality stem from the theory of money based on the category of “time preference”. In the theoretical considerations the author focuses on macroeconomic consequences of too high level of consumer credits.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;161
dc.titleKredyty w teorii racjonalnego wyboru konsumpcjipl_PL
dc.title.alternativeCredits in the Theory of Optimal Choice of Consumptionpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[257]-265pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Finansów i Bankowościpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord