Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorUnold, Jacek
dc.date.accessioned2016-08-11T11:14:42Z
dc.date.available2016-08-11T11:14:42Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/19232
dc.description.abstractW artykule przedstawiono tradycyjne i współczesne koncepcje marketingowego systemu informacyjnego (SIM). Ukazano podstawowe funkcje SIM i korzyści wynikające z implementacji tej klasy systemów. Wskazano na decydujące znaczenie rewolucji internetowej w globalizacji funkcji marketingowych.pl_PL
dc.description.abstractThe article presents traditional and modern concepts of a Marketing Information System (MkIS). Explored are basic functions and benefits of the implementation of MkIS. The paper points to the importance of the Internet revolution in the processes of globalization of marketing functions.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;157
dc.titleSystem informacyjny marketingu w dobie rozwoju gospodarki elektronicznejpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[483]-495pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationBoise State University Boise, Idaho, USApl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord