Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZalewska-Turzyńska, Magdalena
dc.date.accessioned2013-06-08T14:41:50Z
dc.date.available2013-06-08T14:41:50Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/1985
dc.description.abstractIn this paper the Corporate Social Responsibility issue is presented out of two perspectives. First one presents the CSR concept as a solution widely expected by stakeholders, ethically desirable and economically justified. The other perspective is to indicate the CSR as an Utopian program, inconsistent with the basic business principles - the profit maximization. Both perspectives are depicted with practical examples.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;265
dc.titleSpołeczna Odpowiedzialność Biznesu - remedium czy utopiapl_PL
dc.title.alternativeCorporate Social Responsibility - Cure or Utopiapl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number57-65
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki; Wydział Zarządzania; Katedra Zarządzania


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord