Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDuda, Michał
dc.date.accessioned2017-06-21T08:13:58Z
dc.date.available2017-06-21T08:13:58Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-83-65362-98-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/21972
dc.description.abstractW artykule poruszono kwestię przedstawienia oferty turystycznej w katalogach reklamowych, dwóch największych polskich touroperatorów – Itaki i Rainbow Tours. Analizie poddane zostały fotografie zamieszczone w opisach wycieczek oraz ceny. Zwrócono uwagę na różnice w ostatecznej cenie wycieczki (po doliczeniu obowiązkowych dopłat dopisanych w szczegółach oferty) a kwocie przedstawianej w programie imprezy. Fotografie zostały zbadane pod kątem treści na nich występujących, pogody podczas której zostały wykonane, obecności turystów i autochtonów z uwzględnieniem m.in kontynentu którego dotyczy wycieczka.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Młodzi Naukowcy, Poznańpl_PL
dc.relation.ispartofBadania i Rozwój Młodych Naukowców w Polsce;Gospodarka i ekonomia
dc.subjectanaliza fotografiipl_PL
dc.subjectoferta turystycznapl_PL
dc.subjectcenypl_PL
dc.subjecttouroperatorzypl_PL
dc.titleSposób prezentacji oferty turystycznej na przykładzie katalogów wycieczek wybranych Touroperatorówpl_PL
dc.title.alternativeTourist offers presentation on travel catalogues examplepl_PL
dc.typeBook chapter
dc.page.number22-29pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Nauk Geograficznych, Instytut Geografii Miast i Turyzmupl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-65362-69-8
dc.referencesMacCannell, D., (2005), Turysta – nowa teoria klasy próżniaczej, wyd. Muza Sa. S. 38-39pl_PL
dc.referencesUrry, J., (2007), Spojrzenie turysty, wyd. PWNpl_PL
dc.referencesWieczorkiewicz, A. (2012), Apetyt turysty, wyd. Universitas s. 160-245.pl_PL
dc.referencesRaport KPMG 2015, Wakacyjne wyjazdy Polakówpl_PL
dc.contributor.authorEmailmichal.duda@unilodz.eupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord