Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJerzyk-Wojtecka, Justyna
dc.date.accessioned2017-09-18T10:16:20Z
dc.date.available2017-09-18T10:16:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn0860-7435
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/22583
dc.description.abstractThe article describes the basic methodological issues of the elearning and their function in the preparation of the online library training for University of Łódź students. Supported with the results of the training evaluation survey, the students’ attitude to the course and their own skills assessment of the library service knowledge was characterized. In conclusion, the demands for adjustments of the training to the needs of the academic youths have been made.en_GB
dc.description.abstractW artykule przedstawiono podstawowe zagadnienia metodyczne e-learningu i ich wykorzystanie w przygotowaniu szkolenia bibliotecznego online dla studentów Uniwersytetu Łódzkiego. Na podstawie wyników ankiety ewaluacyjnej e-szkolenia scharakteryzowano podejście studentów do kursu oraz ich ocenę umiejętności własnych w zakresie korzystania z usług bibliotecznych. We wnioskach zawarte zostały postulaty dotyczące dalszego przystosowywania szkolenia do potrzeb młodzieży akademickiej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Librorum;24
dc.subjecte-learningen_GB
dc.subjectlibrary courseen_GB
dc.subjectlibrary pedagogyen_GB
dc.subjectmethodologyen_GB
dc.subjectevaluation surveyen_GB
dc.subjecte-learningpl_PL
dc.subjectszkolenie bibliotecznepl_PL
dc.subjectpedagogika bibliotecznapl_PL
dc.subjectmetodologiapl_PL
dc.subjectankieta ewaluacyjnapl_PL
dc.titleSzkolenia biblioteczne online w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego. Wyniki ankiety ewaluacyjnejpl_PL
dc.title.alternativeOnline library courses in University of Lodz Library. Results of evaluation surveyen_GB
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2017; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2017pl_PL
dc.page.number[111]-131
dc.contributor.authorAffiliationBiblioteka Uniwersytetu Łódzkiego, Oddział Informacji Naukowej i Prac Naukowo-Dydaktycznych
dc.identifier.eissn2450-1336
dc.referencesBarczak, Andrzej [i in.] (2009). Zdalna edukacja. Potrzeby, problemy, szanse i zagrożenia . Warszawa: Instytut Audytu i Ewaluacji.pl_PL
dc.referencesBiblioteka Uniwersytetu Łódzkiego (b.d.). Pobrane 1 sierpnia 2016, z: http://www.lib.uni.lodz.pl/?idx=ogolne.pl_PL
dc.referencesBroszkiewicz, Wojciech (2014). Młodzi o młodości – definiowanie młodości i cech osobowościowych młodzieży w kontekście współczesnych wyzwań. Rocznik Lubuski, 40, część 2A. Pobrane 31 marca 2016, z: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.desklight-2ca44657-973e-4115-9f86-03ae13407070.pl_PL
dc.referencesJerzyk-Wojtecka, Justyna (2015). Biblioteka XXI wieku – zakłócenia w komunikacji pomiędzy bibliotekarzem a użytkownikiem: jak się porozumieć? W: Książka i biblioteka w procesie komunikacji społecznej, (s. 383–400). Wrocław: Atut.pl_PL
dc.referencesJuszczyk, Stanisław (2002). Edukacja na odległość. Kodyfikacja pojęć, reguł i procesów. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.pl_PL
dc.referencesKramek, Zbigniew (red.) (2007). Teoretyczno-metodyczne podstawy rozwoju e-learningu w edukacji ustawicznej. Radom: Instytut Technologii Eksploatacji – Państwowy Instytut Badawczy.pl_PL
dc.referencesKubiak, Mirosław J. (2000). Wirtualna edukacja. Warszawa: „Mikom”.pl_PL
dc.referencesKurkowska, Ewa J. (2012). Platformy e-learningowe w działalności dydaktycznej bibliotek publicznych uczelni akademickich. E-Mentor, 4. Pobrane 29 czerwca 2016, z: http://www.e-mentor.edu.pl/mobi/artykul/index/numer/46/id/954.pl_PL
dc.referencesKuźmicz, Krzysztof (2015). E-learning. Kultura studiowania w przestrzeni sieci . Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.pl_PL
dc.referencesPlebańska, Marlena Kula, Izabela (2011). E-learning: treści, narzędzia, praktyka. Warszawa: ALMAMER Szkoła Wyższa.pl_PL
dc.referencesSiemieniecki, Bronisław (red.) (2005). Kształcenie na odległość w świetle badań i analiz. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.pl_PL
dc.referencesWagner, Jarosław (2011). Kształcenie na odległość wspomagane komputerowo jako element procesu edukacji pedagogów. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.pl_PL
dc.contributor.authorEmailjustyna.jerzyk@lib.uni.lodz.pl
dc.identifier.doi10.18778/0860-7435.24.08
dc.relation.volume1pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord