Warsztaty z Geografii Turyzmu T. 4
Przeglądaj według
Od autentyczności do komercji – o doświadczaniu w turystyce
Red. Sławoj Tanaś, Justyna Mokras-Grabowska
Łódź 2014
SPIS TREŚCI
1. Od RedakcjiKOMERCJALIZACJA PRZESTRZENI TURYSTYCZNEJ
2. Przegląd badań nad sanktuariami i ruchem pielgrzymkowym w kontekście przemian stref sakralnychJUSTYNA LIRO
3. Modyfikacja cyklu życia obszaru turystycznego (TALC) poprzez wprowadzenie założeń teorii progowej na bazie przestrzeni turystycznej Kołobrzegu
MARIUSZ MIEDZIŃSKI
4. Parki tematyczne jako nowa atrakcja turystyczna regionu nadmorskiego. Studium przypadku Łeby
KRZYSZTOF PARZYCH
5. Park romantyczno-krajobrazowy Zofiówka na Ukrainie jako przykład doświadczeń polskich turystów i organizatorów turystyki kulturowej
IRINA PIROŻAK-IDZIUK, JOLANTA WOJCIECHOWSKA
6. Organizacja przestrzeni turystycznej w mieście
MARTA WAWRZYNIAK
CZŁOWIEK W SKOMERCJALIZOWANEJ PRZESTRZENI TURYSTYCZNEJ
7. Przestrzeń turystyczna studentów kierunku turystyka i rekreacja Uniwersytetu ŁódzkiegoMARTA MARO-KULCZYCKA
8. Zmiany statusu, zarządzania, infrastruktury i ruchu wczasowiczów FWP
BARBARA PISARSKA
9. Komercjalizacja usług turystycznych na przykładzie rynku niemieckiego
EWA JOLANTA STROIK
AUTENTYCZNOŚĆ I KOMERCJALIZACJA PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH
10. Rozwój oferty turystycznych linii kolejowych Północnej WaliiKRZYSZTOF KOŁODZIEJCZYK
11. Konkurs „7 Nowych Cudów Polski” magazynu „National Geographic Traveler” jako forma promocji atrakcji kraju
BEATA KRAKOWIAK
12. Sieciowe produkty turystyczne jako przedmiot współpracy w euroregionach polsko-czeskich
NATALIA KRAWCZYSZYN
KULTURA LUDOWA JAKO PRZEDMIOT ZAINTERESOWANIA TURYSTYCZNEGO – AUTENTYCZNOŚĆ CZY KOMERCJA?
13. Twórcy ludowi o komercjalizacji kultury ludowej na potrzeby rynku turystycznego. Przykład ziemi łowickiejMACIEJ GUZ
14. Komercjalizacja kultury ludowej pod wpływem turystyki. Wybrane przykłady w Polsce
JUSTYNA MOKRAS-GRABOWSKA
Najnowsze pozycje
-
Twórcy ludowi o komercjalizacji kultury ludowej na potrzeby rynku turystycznego. Przykład ziemi łowickiej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Komercjalizacja kultury ludowej pod wpływem turystyki. Wybrane przykłady w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Sieciowe produkty turystyczne jako przedmiot współpracy w euroregionach polsko-czeskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Konkurs „7 Nowych Cudów Polski” magazynu „National Geographic Traveler” jako forma promocji atrakcji kraju
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Rozwój oferty turystycznych linii kolejowych Północnej Walii
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Komercjalizacja usług turystycznych na przykładzie rynku niemieckiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Modyfikacja cyklu życia obszaru turystycznego (TALC) poprzez wprowadzenie założeń teorii progowej na bazie przestrzeni turystycznej Kołobrzegu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Przegląd badań nad sanktuariami i ruchem pielgrzymkowym w kontekście przemian stref sakralnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Od Redakcji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Zmiany statusu, zarządzania, infrastruktury i ruchu wczasowiczów FWP
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Organizacja przestrzeni turystycznej w mieście
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Przestrzeń turystyczna studentów kierunku turystyka i rekreacja Uniwersytetu Łódzkiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Park romantyczno-krajobrazowy Zofiówka na Ukrainie jako przykład doświadczeń polskich turystów i organizatorów turystyki kulturowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Parki tematyczne jako nowa atrakcja turystyczna regionu nadmorskiego. Studium przypadku Łeby
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)