Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNapierała, Tomasz
dc.contributor.authorSzkup, Roman
dc.contributor.editorPawlusiński, Robert
dc.date.accessioned2018-01-09T17:45:22Z
dc.date.available2018-01-09T17:45:22Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationNapierała T., Szkup R., 2013, E-learning w kształceniu na kierunkach turystycznych, w: Współczesne uwarunkowania i problemy rozwoju turystyki, Red. R. Pawlusiński, Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Kraków, 445–453.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-88424-96-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23860
dc.description.abstractCelem artykułu jest próba określenia bieżących problemów związanych z wykorzystywaniem narzędzi e-learningu w edukacji na kierunkach, specjalizacjach i specjalnościach turystycznych, w państwowych uczelniach wyższych w Polsce. Autorzy artykułu stawiają sobie dwa cele szczegółowe. Pierwszym jest szczegółowa charakterystyka wykorzystania narzędzi e-learningowych przez wspomniane uczelnie, drugim – omówienie ogólnych oraz specyficznych dla kierunków turystycznych problemów z wykorzystaniem narzędzi e-learningowych. Autorzy liczą, iż swoją dyskusją nad stosowaniem nowych narzędzi wspomagających proces kształcenia na poziomie akademickim, wpiszą się w proces podnoszenia jakości edukacji turystycznej w szkołach wyższych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej, Uniwersytet Jagielloński w Krakowiepl_PL
dc.relation.ispartofWspółczesne uwarunkowania i problemy rozwoju turystyki, Red. R. Pawlusiński, Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie;
dc.subjectE-learningpl_PL
dc.subjectTurystykapl_PL
dc.subjectSzkolnictwo wyższepl_PL
dc.titleE-learning w kształceniu na kierunkach turystycznychpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holderInstytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej, Uniwersytet Jagielloński w Krakowiepl_PL
dc.page.number445-453pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWydział Nauk Geograficznych, Uniwersytet Łódzkipl_PL
dc.referencesAlnsour A., Ahed M., Azzam M.A., Barhoum K., Dababneh M., Elijini M.A.H., Muhsen Z., 2011, Managing the E-learning System of Isra University, European Journal of Scientific Research, 55, 3, 444–451pl_PL
dc.referencesBeatty B., Ulasewicz C., 2006, Online Teaching and Learning in Transition: Faculty Perspectives on Moving from Blackboard to the Moodle Learning Management System, TechTrends, 50, 4, 36–45pl_PL
dc.referencesBednarczyk I., Rudak L., 2008, Podatność przedmiotów akademickich na e-nauczanie [w:] M. Dąbrowski, M. Zając (red.), E-edukacja dla rozwoju społeczeństwa, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa, 132–139.pl_PL
dc.referencesCimoch U., 2011, Wykorzystanie e-learningu w szkoleniu bibliografów w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu [w:] B. Boryczka (red.), E-learning – nowe aspekty, Seria Propozycje i Materiały, Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, 80, 153–163.pl_PL
dc.referencesFatyga B. (red.), 2005, Dwie prawdy o aktywności: Uwarunkowania i możliwości działania młodzieży w środowisku lokalnym w perspektywie polityki młodzieżowej Rady Europy, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKluza A., Jabłonowski S., Kotlarska J., Orłowski A., Rusek M., 2005, Ocenianie pracy studentów z wykorzystaniem systemu zarządzania nauczaniem Moodle [w:] M. Dąbrowski, M. Zając (red.), Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa, 184–190.pl_PL
dc.referencesKrawczuk A., 2011, Blended learning jako efektywna metoda nauczania: Z doświadczeń Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku [w:] B. Boryczka (red.), E-learning – nowe aspekty, Seria Propozycje i Materiały, Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, 80, 144–152pl_PL
dc.referencesKryczka S., 2005, Open University Applies Moodle on Grand Scale, Distance Education Report, No. December 15, 3–6.pl_PL
dc.referencesLiminiou M., Smith M., 2010, Teachers’ and Students’ Perspectives on Teaching and Learning through Virtual Learning Environments, European Journal of Engineering Education, 35, 6, 645–653.pl_PL
dc.referencesMeger Z., 2007, Kooperacja uczelni w zakresie e-learningu – szansa czy konieczność? [w:] M. Dąbrowski, M. Zając (red.), Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyż- szym, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa, 149–157.pl_PL
dc.referencesMomani A.M., 2010, Comparison Between Two Learning Management Systems: Moodle and Blackboard, Social Science Research Network, http://papers.ssrn.com/sol3/papers. cfm?abstract_id=1608311 (17.05.2012).pl_PL
dc.referencesPaulins N., 2010, Moodle Implementation at The Latvia University of Agriculture: Information Technology System Architecture [w:] Research for Rural Development 2010, Annual 16th International Scientific Conference Proceedings, 2, 204–207.pl_PL
dc.referencesPawlak J., 2012, Wybrane psychologiczne uwarunkowania efektywnego korzystania z e-zajęć przez studentów [w:] M. Dąbrowski, M. Zając (red.), E-learning – narzędzia i praktyka, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa, 144–150pl_PL
dc.referencesRozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 września 2007 r. w sprawie warunków, jakie muszą być spełnione, aby zajęcia dydaktyczne na studiach mogły być prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość (Dz.U. 2007, Nr 188, poz. 1347, z późn. zm.).pl_PL
dc.referencesWoźniak J., 2009, E-learning w biznesie i edukacji, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa.pl_PL
dc.contributor.authorEmailtomasz.napierala@geo.uni.lodz.plpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord