Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSkurpel, Dagmara
dc.date.accessioned2018-09-21T11:17:56Z
dc.date.available2018-09-21T11:17:56Z
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/25764
dc.description.abstractRozprawa doktorska składa się z wstępu, pięciu rozdziałów, zakończenia, bibliografii, spisu tabel, wykresów i rysunków oraz kompletu załączników. We wstępie uzasadniono temat, przedstawiono tezę i cele pracy, postawione hipotezy badawcze oraz informacje o zawartości merytorycznej poszczególnych rozdziałów. W rozdziale pierwszym zdefiniowano pojęcie wartości w naukach społecznych i ekonomicznych i przedstawiono genezę tego pojęcia. Następnie zaprezentowano koncepcję wartości dla klienta, a z uwagi na niejednolitość terminu w literaturze dokonano przeglądu definicji związanych z wartością w biznesie, wskazując na różnice pomiędzy pojęciami wartości dla klienta i wartości klienta. Rozdział drugi ma charakter teoretyczo- statystyczny. W związku z tym, że praca koncentruje się na wartości dla klienta w handlu online, ważnym elementem rozprawy było wskazanie czynników wpływających na rozwój sprzedaży internetowej i przedstawienie poszczególnych etapów rozwoju e-commerce w Polsce i na świecie. Scharakteryzowano również profil e- klienta i wymagania stawiane przez niego względem obsługi w sieci, co pozwoliło na omówienie koncepcji kreowania wartości w handlu internetowym. Rozpoznany i zdiagnozowany w rozdziale pierwszym i drugim aktualny stan polskiego rynku e-commerce, pozwolił na przejście w rozdziale trzecim do wskazania znaczenia logistyki w handlu elektronicznym i istoty łańcucha wartości. Rozdział czwarty jest rozdziałem empirycznym opartym na wynikach badań własnych. Na wstępie zaprezentowano przedmiot i cel badań, następnie wykorzystane metody i narzędzia badawcze oraz dokonano charakterystyki próby badawczej obejmującej klientów i sklepy internetowe. Istotną częścią rozdziału jest próba konfrontacji wyników badań wśród klientów i obsługi sklepów internetowych. Rozprawę zamyka zakończenie, w którym zawarto podsumowanie procesu badawczego i realizacji celu pracy. Uzupełnieniem zakończenia pracy jest ocena przyszłości rynku e-commerce w kontekście obecnej wiedzy o klientach i rozwoju technologii.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjecte-commercepl_PL
dc.subjectwartość dla klientapl_PL
dc.subjectlogistyczne aspekty handlu elektronicznegopl_PL
dc.subjectlogistyczna obsługa klientapl_PL
dc.titleLogistyczne aspekty tworzenia wartości dla klienta w handlu elektronicznympl_PL
dc.title.alternativeLogistic aspects of creating vaule for a client in electronic commercepl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number294pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.contributor.authorEmaildagmara.skurpel@uni.lodz.plpl_PL
dc.dissertation.directorIwińska-Knop, Krystyna
dc.dissertation.reviewerPilarczyk, Bogna
dc.dissertation.reviewerRudawska, Edyta
dc.date.defence2018-11-26


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord