Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKudlak, Izabela Joanna
dc.date.accessioned2018-10-09T09:29:15Z
dc.date.available2018-10-09T09:29:15Z
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.issn2353-5601
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/25947
dc.description.abstractWspółcześnie CSR – Społeczna odpowiedzialność biznesu (ang. Corporate Social Responsibility) – jest kluczowym elementem działalności strategicznej liczących się przedsiębiorstw. Banki, którym zależy na poprawie bądź utrzymaniu dobrego wizerunku, starają się aktywnie promować swoje działania wykorzystujące narzędzia CSR. Celem artykułu jest zbadanie znajomości pojęcia społecznej odpowiedzialności biznesu w banku wśród studentów, którzy studiują na lubelskich uczelniach. Artykuł zawiera analizę ankiet przeprowadzonych wśród badanej grupy oraz wnioski autora związane z poruszaną tematykąpl_PL
dc.description.abstractToday CSR – corporate social responsibility – is a key element of the strategic operations of meaningful companies. Banks which care about the improvement or keeping the good image are trying actively to promote their action using CSR tools. Examining the acquaintance of comprehending the corporate social responsibility at the bank amongst students which are studying at Lublin universites is a purpose of the article. The article contains the analysis of polls conducted amongst the examined group and the author conclusions with the subject matter brought up.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydział Ekonomiczno Socjologicznypl_PL
dc.relation.ispartofseriesFinanse i Prawo Finansowe;2
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectspołeczna odpowiedzialność biznesupl_PL
dc.subjectstudenci lubelskich uczelnipl_PL
dc.subjectznajomość pojęcia, bankpl_PL
dc.subjectcorporate social responsibilitypl_PL
dc.subjectstudents of Lublin universitiespl_PL
dc.subjectknowledge of the concept, bankpl_PL
dc.titleSpołeczna odpowiedzialność biznesu banków w świadomości studentów lubelskich uczelnipl_PL
dc.title.alternativeBanks corporate social responsibility in the awareness of students of Lublin Universitiespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number25-36pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWydział Prawa i Administracji Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej w Lubliniepl_PL
dc.referencesBank Zachodni WBK Grupa Santander, 2015, Raport społecznej odpowiedzialności biznesu, Raport CSR Bank Zachodni WBK S.A.pl_PL
dc.referencesBernat M., 2009, Społeczna odpowiedzialność biznesu. Wymiar konstytucyjny i międzynarodowy, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDąbrowski T.J., 2016, Kształtowane reputacji banku komercyjnego. Podejście symboliczne i sub-stancjalne, Oficyna Wydawnicza – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa.pl_PL
dc.referencesFriedman M., 1970, The Social Responsibility of Business Is to Increase its Profits, „New York Times Magazine”, 13.09.1970.pl_PL
dc.referencesKopycińska D., 2001, Koncepcja społecznej odpowiedzialności firmy – poezja teorii i proza życia, [w:] W. Gasparski, J. Dietl (red.), Etyka biznesu w działaniu. Doświadczenia i perspektywy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMillennium Bank, 2015, Odpowiedzialny Biznes, Millennium Bank S.A.pl_PL
dc.referencesPaliwoda-Matiolańska A., 2009, Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, C.H. Beck, Warszawa.pl_PL
dc.referencesRybak M., 2004, Etyka menedżera – społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWerenowska A., 2015, CSR jako element zarządzania wizerunkiem banku, „Studia i Prace Wy-działu Nauk Ekonomicznych i Zarządzania”, nr 39, t. 4, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin.pl_PL
dc.referencesZakrzewska-Bilawska A. (red. nauk.), 2012, Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia, Wydawnictwo Oficyna, Warszawa.pl_PL
dc.relation.volume18pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska