Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPomykała, Halina
dc.date.accessioned2019-05-06T05:09:33Z
dc.date.available2019-05-06T05:09:33Z
dc.date.issued2019-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/28098
dc.description.abstractCelem pracy doktorskiej jest zaproponowanie modelu, który wspiera doskonalenie procesów. Model wykorzystuje synchronizację wybranych narzędzi i koncepcji zarządzania w celu ustanowienia ram, które mogą dostosować działania organizacji do oczekiwań interesariuszy, w tym jej ulepszenia. W dysertacji określono rolę interesariuszy w koncepcjach i metodach zarządzania oraz doskonalenia przedsiębiorstwa, w tym w koncepcji zarządzania procesami. Rozprawa składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy rozdział przedstawia warunki niezbędne do funkcjonowania podejścia procesowego w organizacji i charakteryzuje poszczególne elementy zarządzania procesami. Następny rozdział przedstawia koncepcje zarządzania relacjami / zarządzaniem relacjami z interesariuszami. Szczególną uwagę zwrócono na metody stosowane przez organizacje do identyfikacji interesariuszy i gromadzenia informacji dotyczących ich oczekiwań. W trzecim rozdziale przedstawiono przegląd koncepcji zarządzania, które są obecnie stosowane w organizacjach, ze szczególnym naciskiem na rolę podejścia procesowego w tych pojęciach. Pozwala na identyfikację założeń, które umożliwiają integrację poszczególnych koncepcji. Czwarty rozdział przedstawia metodologię badań oraz wyniki postępowania / ustaleń badawczych. Zawiera opis każdego studium przypadku organizacji wraz z ich oceną zgodnie z kryteriami przyjętymi w tej pracy. Ocena ta określa wykorzystanie podejścia procesowego w / z wdrożonymi koncepcjami zarządzania w badanych organizacjach, a także wykorzystanie oczekiwań interesariuszy w działaniu poszczególnych koncepcji. Rozdział piąty przedstawia propozycję, która łączy poszczególne koncepcje zarządzania w taki sposób, aby stworzyć spójny model zarządzania organizacją mający na celu skuteczne spełnienie oczekiwań interesariuszy.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectzarządzanie procesamipl_PL
dc.subjectinteresariuszpl_PL
dc.subjectpodejście procesowepl_PL
dc.subjectzarządzanie strategicznepl_PL
dc.subjectzarządzanie przez celepl_PL
dc.subjectzarządzanie ryzykiempl_PL
dc.subjectzarządzanie jakościąpl_PL
dc.subjectzarządzanie wydajnościąpl_PL
dc.subjectzarządzanie zmianąpl_PL
dc.titleRola oczekiwań interesariuszy w doskonaleniu organizacji opartych na podejściu procesowympl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number355pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.contributor.authorEmailhalina.pomykala@wp.plpl_PL
dc.dissertation.directorUrbaniak, Maciej
dc.dissertation.directorKalinowski, Tomasz Bartosz
dc.dissertation.reviewerHadaś, Łukasz
dc.dissertation.reviewerLotko, Aleksander
dc.date.defence2019-06-10


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe