Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSztabiński, Grzegorz
dc.contributor.editorZalewska-Pawlak, Mirosława
dc.date.accessioned2019-05-28T11:02:05Z
dc.date.available2019-05-28T11:02:05Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationSztabiński G., Przewodnik czy uczestnik: jak współcześni estetycy widzą rolę pośrednika w relacjach sztuka – odbiorca, [w:] Sztukmistrze XXI wieku. Rzecz o pedagogach wychowujących przez sztukę, Zalewska-Pawlak M. (red), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 17-30, doi: 10.18778/7969-026-8.03pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-026-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/28708
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofZalewska-Pawlak M. (red), Sztukmistrze XXI wieku. Rzecz o pedagogach wychowujących przez sztukę, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectpedagog sztukipl_PL
dc.subjectnauczyciel muzykipl_PL
dc.subjectnauczyciel plastykipl_PL
dc.subjectdoskonalenie zawodowepl_PL
dc.titlePrzewodnik czy uczestnik: jak współcześni estetycy widzą rolę pośrednika w relacjach sztuka – odbiorcapl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number17-30pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-374-0
dc.referencesBauman Z., Między chwilą a pięknem. O sztuce w rozpędzonym świecie, Łódź 2010.pl_PL
dc.referencesBeardsley M. C., Aesthetics: Problems in Philosophy of Criticism, New York 1958.pl_PL
dc.referencesBeardsley M. C ., The Aesthetic Point of View. Selected Essays, eds. M. J. Wreen, M. D. Callen, Ithaca 1982.pl_PL
dc.referencesDziemidok B., Główne kontrowersje estetyki współczesnej, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesEco U., Dzieło otwarte. Forma i nieokreśloność w poetykach współczesnych, przeł. J. Gałuszka, L. Eustachiewicz, A. Kreisberg, M. Olesiuk, Warszawa 1972.pl_PL
dc.referencesKuspit D., Koniec sztuki, przeł. J. Borowski, Gdańsk 2004.pl_PL
dc.referencesMeyer U., Conceptual Art, New York 1972.pl_PL
dc.referencesPopper F., Art – Action and Participation, London 1975.pl_PL
dc.referencesSztabiński G., Inne idee awangardy: wspólnota, wolność, autorytet, Warszawa 2011.pl_PL
dc.referencesTatarkiewicz W., Dzieje sześciu pojęć, Warszawa 1975.pl_PL
dc.referencesWallis M., Przeżycie i wartość, Kraków 1968.pl_PL
dc.referencesWelsch W., Estetyka poza estetyką. O nową postać estetyki, przeł. K. Guczalska, Kraków 2005.pl_PL
dc.referencesZmierzch estetyki – rzekomy czy autentyczny?, wybrał i wstępem opatrzył S. Morawski, t. II, Warszawa 1987.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-026-8.03


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe