Show simple item record

dc.contributor.authorPawlak, Magdalena
dc.contributor.editorZalewska-Pawlak, Mirosława
dc.date.accessioned2019-05-28T11:48:48Z
dc.date.available2019-05-28T11:48:48Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationPawlak M., Wartościowanie sztuki dla dzieci w przygotowaniu zawodowym nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, [w:] Sztukmistrze XXI wieku. Rzecz o pedagogach wychowujących przez sztukę, Zalewska-Pawlak M. (red), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 185-194, doi: 10.18778/7969-026-8.15pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-026-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/28724
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofZalewska-Pawlak M. (red), Sztukmistrze XXI wieku. Rzecz o pedagogach wychowujących przez sztukę, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectpedagog sztukipl_PL
dc.subjectnauczyciel muzykipl_PL
dc.subjectnauczyciel plastykipl_PL
dc.subjectdoskonalenie zawodowepl_PL
dc.titleWartościowanie sztuki dla dzieci w przygotowaniu zawodowym nauczycieli edukacji wczesnoszkolnejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number185-194pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-374-0
dc.referencesFlorczykiewicz J., Terapia przez sztukę jako metoda wspierająca oddziaływanie resocjalizacyjne, [w:] W. Limont, K. Nielek-Zawadzka (red.), Dylematy edukacji artystycznej, Kraków 2006.pl_PL
dc.referencesGołaszewska M., Kultura estetyczna, Warszawa 1979.pl_PL
dc.referencesMazur A., Rozwijanie wrażliwości percepcyjnej jako podstawowy element przygotowania do odbioru sztuki, [w:] B. Paprocka (red.), Wybrane problemy edukacji artystycznej dzieci i młodzieży, Lublin 2013.pl_PL
dc.referencesMelosik Z., Szkudlarek T., Kultura, tożsamość i edukacja – migotanie znaczeń, Kraków 2010.pl_PL
dc.referencesSuchanek L., Problemy komunikacji językiem sztuki w kontekście edukacji, [w:] K. Pankowska (red.), Sztuka i wychowanie. Współczesne problemy edukacji estetycznej, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesTyszkowa M., Żurakowski B. (red.), Wartości w świecie dziecka i sztuki dla dziecka, Warszawa–Poznań 1984.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-026-8.15


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe