Przeglądaj według

 


SPIS TREŚCI

1. Wstęp
Magdalena Przybysz-Stawska
2. Wirtualne formy komunikacji w społeczeństwie informacyjnym. Analiza terminologiczna wybranych pojęć
Patrycja Nawrocka
3. Kształtowanie świadomości marki biblioteki akademickiej
Hanna Grabowska
4. Platforma czasopism Uniwersytetu Opolskiego przykładem synergii w budowaniu otwartego dostępu do publikacji uczelnianych
Dorota Wierzbicka-Próchniak, Danuta Szewczyk-Kłos
5. Poziom satysfakcji korzystania z Biblioteki Politechniki Łódzkiej wśród studentów i doktorantów
Iwona Sójkowska
6. Zdzisław Gębołyś (red.), Wokół „Katechizmu biblioteki” Paula Ladewiga. Bydgoszcz: Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2019. 280 ss.
Maja Wojciechowska
7. Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula, Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce: na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. 264 ss.
Małgorzata Bańkowska
8. Agnieszka Wandel, Przemiany współczesnej książki popularnonaukowej dla dzieci i młodzieży: na przykładzie francuskiej oferty wydawniczej. Kraków: Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych UNIVERSITAS, 2019. 352 ss., [30] kart tablic: ilustracje
Mariola Antczak
9. Konferencja naukowa „Kobiety Polsce, Polska kobietom 1918–2019” (Warszawa 19–20 listopada 2019 r.)
Ewa Obała
10. Konferencja „Wzory osobowe i wzorce współczesnych wykonawców zawodów bibliotekarskich i informacyjnych” (Katowice, 4 grudnia 2019 r.)
Małgorzata Bańkowska

Najnowsze pozycje