Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKabzińska, Łucja
dc.contributor.authorKabziński, Krzysztof
dc.contributor.editorMichalska, Iwonna
dc.contributor.editorMichalski, Grzegorz
dc.date.accessioned2021-06-08T15:10:38Z
dc.date.available2021-06-08T15:10:38Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationKabzińska Ł, Kabziński K., Czasopiśmiennictwo pedagogiczne okresu II Rzeczypospolitej jako źródło refleksji teoretycznej w zakresie dydaktyki, [w:] Czasopiśmiennictwo okresu Drugiej Rzeczypospolitej jako źródło do historii edukacji, Michalska I., Michalski G. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2010, s. 215-227, DOI: 10.18778/7525-460-0.18pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-460-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/36112
dc.descriptionArtykuł przedstawia obraz czasopiśmiennictwa pedagogicznego okresu II Rzeczypospolitej jako źródło refleksji teoretycznej w zakresie dydaktyki. Autorzy wymieniają najważniejsze zagadnienia, które pojawiały się na łamach prasy tematycznej oraz wskazują na jej funkcje dydaktyczno-wychowawcze.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofMichalska I., Michalski G. (red.), Czasopiśmiennictwo okresu Drugiej Rzeczypospolitej jako źródło do historii edukacji, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2010;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectczasopiśmiennictwo pedagogicznepl_PL
dc.subjectII Rzeczypospolitapl_PL
dc.subjectdydaktykapl_PL
dc.subjectpedeutologiapl_PL
dc.subjectproblematyka kształcenia i wychowaniapl_PL
dc.titleCzasopiśmiennictwo pedagogiczne okresu II Rzeczypospolitej jako źródło refleksji teoretycznej w zakresie dydaktykipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number215-227pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztyniepl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztyniepl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-460-0.18
dc.disciplinepedagogikapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe