Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPietraszak, Paulina
dc.contributor.authorPiaśnik, Karolina
dc.contributor.editorLadorucki, Jacek
dc.contributor.editorGruszka, Zbigniew
dc.date.accessioned2021-11-17T08:46:31Z
dc.date.available2021-11-17T08:46:31Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationPietraszak P., Piaśnik K., Strona www biblioteki akademickiej jako narzędzie PR, [w:] Informacja, biblioteka, społeczeństwo. Z prac bibliologicznych kół naukowych w Polsce, Ladorucki J., Gruszka Z. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 83-86, DOI: 10.18778/7525-920-9.10pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-920-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/39784
dc.descriptionAutorki zwracają uwagę na powszechne zjawisko tworzenia stron internetowych przez biblioteki akademickie w ramach współczesnych działań marketingowych, które mają uatrakcyjnić komunikację z czytelnikiem. Oprócz licznych korzyści wynikających z prowadzenia własnego serwisu internetowego, wskazują również na szereg zagrożeń związanych z nieumiejętnym wykorzystaniem narzędzi PR.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00. Publikacja wydana dzięki wsparciu finansowemu Uniwersytetu Łódzkiego.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofLadorucki J., Gruszka Z. (red.), Informacja, biblioteka, społeczeństwo. Z prac bibliologicznych kół naukowych w Polsce, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectwłasna strona wwwpl_PL
dc.subjectbibliotekapl_PL
dc.subjectpublic relationspl_PL
dc.subjectstrategia komunikacjipl_PL
dc.subjectczytelnikpl_PL
dc.titleStrona www biblioteki akademickiej jako narzędzie PRpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number83-86pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Jagielloński, Koło Naukowe Studentów Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwapl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Jagielloński, Koło Naukowe Studentów Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwapl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-244-6
dc.referencesDeTienne K.: Komunikacja elektroniczna. Warszawa: ABC a Wolters Kluwer Business : International Publishing Service Wydawnictwo, 2009. – ISBN 978-83-76015-19-4pl_PL
dc.referencesJasek C.: How to design library Web Sites to maximize usability. San Diego: Elsevier, 2004pl_PL
dc.referencesJaskowska M.: Public Relations bibliotek naukowych w Internecie. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2007. – 978-83-23323-67-9pl_PL
dc.referencesJaskowska M.: Public Relations (online) polskich wydawnictw akademickich. W: Public Relations. Biblioteki, wydawnictwa, informacja naukowa, uczelnie. Pod red. Marii Kocójowej. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2004, s. 68-78pl_PL
dc.referencesKorycińska-Huras A.: Nowe media w działalności public relations bibliotek. [W:] Public Relations. Biblioteki, wydawnictwa, informacja naukowa, uczelnie. Pod red. Marii Kocójowej Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2004, s. 158-162pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-920-9.10
dc.disciplinenauki o komunikacji społecznej i mediachpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe