Show simple item record

dc.contributor.authorZawadzki, Piotr
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2022-02-15T18:06:19Z
dc.date.available2022-02-15T18:06:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-83-963906-1-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/40640
dc.description.sponsorshipPublikację wydano w ramach dofinansowania zadania publicznego ze środków Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii zgodnie z zawartą Umową nr III/27/P/ 63003/2810/21/DT pomiędzy ww. ministerstwem a Fundacją Symbiozapl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherPolskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze Centralny Ośrodek Turystyki Górskiej PTTK Oficyna Wydawnicza „Wierchy”pl_PL
dc.relation.ispartofTurystyka społeczna w Polsce. Monografia naukowa. Przewodnik dobrych praktyk;
dc.subjectturystyka społecznapl_PL
dc.subjecttechnologia cyfrowapl_PL
dc.titleRola technologii cyfrowych w procesie rozwoju turystyki społecznejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holderAuthors & COTG PTTK Kraków & Fundacja Symbiozapl_PL
dc.page.number281-294pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystycznąpl_PL
dc.referencesBerbeka, J., Borodako, K., Lipecki, K., Rudnicki, M. (2020). Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. Wizerunek, relacje, komunikacja. Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck.pl_PL
dc.referencesBojek, E., Haręża, A. (2007). Wprowadzenie do rozważań nad znaczeniem technologii informacyjnych we współczesnych społeczeństwach. Wrocławskie Studia Erazmiańskie. Wrocław: Biblioteka Cyfrowa UWr.pl_PL
dc.referencesFunk, K.H. (2019). Technology and Christian “values”. Pobrane z: https://web. engr.oregonstate.edu/~funkk/Technology/technology.html (22.11.2021).pl_PL
dc.referencesGórska, E. (2010), Turystyka społeczna jako forma aktywizacji rynków turystycznych na przykładzie programów turystyki społecznej w Hiszpanii. Oeconomia, 9 (4), 133‒142.pl_PL
dc.referencesGryszel, P., Jaremen, D.E., Rapacz, A. (2012). Turystyka społeczna – aktywność turystyczna wybranych grup docelowych w świetle badań ankietowych. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 259, 178‒188.pl_PL
dc.referencesJaremen, D.E., Michalska-Dudek, I., Rapacz, A. (2016). Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowych. Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, 43 (2), 85‒93. http:// dx.doi.org/10.18276/sip.2016.43/2‒08pl_PL
dc.referencesKachniewska, M. (2017). Strategie marketingowe przedsiębiorstw i regionów turystycznych w mediach społecznościowych. Studia Oeconomica Posnaniensia, 5 (4), 183‒207. https://doi.org/10.18559/SOEP.2017.4.9pl_PL
dc.referencesKachniewska, M. (2019). Tworzenie wartości dodanej na bazie kontekstowych aplikacji mobilnych (przypadek branży turystycznej). Kwartalnik Nauki o Przedsiębiorstwie, 3, 15‒24. https://doi.org/10.5604/01.3001.0013.4780pl_PL
dc.referencesMajchrzak, K. (2016). Ekonomia dzielenia się i jej przejawy w turystyce. Ekonomiczne Problemy Turystyki, 33, 21‒30. http://dx.doi.org/10.18276/ ept.2016.1.33‒02pl_PL
dc.referencesManczak, I., Bajak, M. (2021). Tourist mobile applications: Evaluation of the VisitMalopolska app. Turyzm/Tourism, 31 (1), 29‒38. https://doi. org/10.18778/0867‒5856.31.1.14pl_PL
dc.referencesMileva, S., Assenova, M., Petrov, E., Gyaurova, V. (2021). The potential of location-based gamification apps for promoting Sofia as a tourist destination. Turyzm/Tourism, 31 (1), 21‒27. https://doi. org/10.18778/0867‒5856.31.1.13pl_PL
dc.referencesMinisterstwo Inwestycji i Rozwoju (2018). Program Dostępność Plus 2018‒2025. Pobrane z: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/97063/Program_Dostepnosc_Plus.pdf (22.11.2021)pl_PL
dc.referencesPawlicz, A. (2012), E-turystyka. Ekonomiczne problemy implementacji technologii cyfrowych w sektorze turystycznym. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesPawlicz, A. (2019). Ekonomia współdzielenia na rynku usług hotelarskich. Niedoskonałości, pośrednicy, regulacje. Szczecin: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.pl_PL
dc.referencesPawłowska-Legwand, A. (2019). Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w postępie do informacji i usług turystycznych w świetle wyników badań przeprowadzonych wśród turystów w województwie małopolskim. Turyzm/Tourism, 29 (2), 109‒117. http://dx.doi. org/10.18778/0867‒5856.29.2.22pl_PL
dc.referencesPWN (2021). Technologia. Słownik języka polskiego PWN. Pobrane z: https:// sjp.pwn.pl/szukaj/technologia.html (22.11.2021)pl_PL
dc.referencesStasiak, A. (2010). Cele i zadania turystyki społecznej – kilka uwag o istocie zjawiska. W: A. Stasiak (red.), Turystyka społeczna w regionie łódzkim (s. 37‒56). Łódź: WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.referencesUNESCO (2009), Guide to Measuring Information and Communication Technologies (ICT) in Education, Montreal: UNESCO Institute for Statistics.pl_PL
dc.referencesWłodarczyk, B. (2010). Turystyka społeczna – próba definicji zjawiska. W: A. Stasiak (red.), Turystyka społeczna w regionie łódzkim (s. 23‒35). Łódź: WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.contributor.authorEmailpiotr.zawadzki@ue.wroc.plpl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record