Show simple item record

dc.contributor.authorStachowiak, Jerzy
dc.date.accessioned2014-04-02T18:40:48Z
dc.date.available2014-04-02T18:40:48Z
dc.date.issued2012-12-30
dc.identifier.issn1733-8077
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/4071
dc.descriptionrecenzja książkipl_PL
dc.language.isoen_USpl_PL
dc.publisherInstytut Socjologii, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Uniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.ispartofseriesQualitative Sociology Review;Volume VIII Issue 3
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectcyberfactoriespl_PL
dc.subjectjournalismpl_PL
dc.subjectknowledgepl_PL
dc.subjecttechnologypl_PL
dc.titleBook Review, Czarniawska, Barbara. 2011. Cyberfactories: How News Agencies Produce News.pl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.page.number94-98pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki,Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny,Instytut Socjologii,Zakład Badań Komunikacji Społecznej,90-214 Łódź, ul. Rewolucji 1905 r. 41/43pl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska