Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMularska-Kucharek, Monika
dc.contributor.editorBartosiewicz, Bartosz
dc.contributor.editorMarszał, Tadeusz
dc.date.accessioned2022-05-31T06:25:14Z
dc.date.available2022-05-31T06:25:14Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationMularska-Kucharek M., Marketing terytorialny miasta – przykład Łowicza, [w:] Kierunki i uwarunkowania rozwoju małych miast z perspektywy 20 lat transformacji. Studium przypadków, Bartosiewicz B., Marszał T. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011, s. 57-69, https://doi.org/10.18778/7525-584-3.03pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-584-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/42015
dc.descriptionMarketing terytorialny jest ważnym narzędziem zarządzania przestrzenią miast i regionów w okresie transformacji. Wiedza na temat promocji wpływa na ekonomię danego regionu oraz poziom życia mieszkańców. Celem Autorki jest zarysowanie koncepcji marketingu terytorialnego miasta na przykładzie działań promocyjnych, podejmowanych przez władze lokalne Łowicza.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBartosiewicz B., Marszał T. (red.), Kierunki i uwarunkowania rozwoju małych miast z perspektywy 20 lat transformacji. Studium przypadków, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectmarketing terytorialny miastapl_PL
dc.subjectŁowiczpl_PL
dc.subjectdziałania promocyjnepl_PL
dc.titleMarketing terytorialny miasta – przykład Łowiczapl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011pl_PL
dc.page.number57-69pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Zagospodarowania Środowiska i Polityki Przestrzennejpl_PL
dc.referencesGirard V. (1997), Marketing terytorialny i planowanie strategiczne, [w:] Domański T. (red.), Marketing terytorialny: strategiczne wyzwania dla miast i regionów, Wyd. UŁ.pl_PL
dc.referencesGlinska E., Florek M., Kowalewska A. (2009), Wizerunek miasta od koncepcji do wdrożenia, Wolters Kluwer, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKotler Ph. (1994), Marketing: analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSzopiński W., Kuźniar W. (2007), Wpływ marketingu terytorialnego na rozwój regionu w zakresie turystyki (przykład powiatu przemyskiego), [w:] Markowski T., Trzmielak T., Sosnowski J. (red.), Marketing technologiczny i marketing terytorialny, KPZK PAN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSzromnik A. (2006), Ewolucja oraz współczesne koncepcje marketingu, [w:] Markowski T. (red.), Marketing terytorialny, KPZK PAN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSzromnik A. (2008), Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Wolters Kluwer, Kraków.pl_PL
dc.referencesPrzygodzki Z., Sokołowicz M. (2009), Rola wizerunku miasta w kontekscie wzrostu znaczenia mobilnosci kapitału ludzkiego, [w:] Jewtuchowicz A., Rzeńca A. (red.), Współczesne wyzwania miast i regionów, Wyd. UŁ, Łódź.pl_PL
dc.referencesZrobek J. (2007), Wykorzystanie marketingu terytorialnego w rozwoju innowacyjnosci na wsi, [w:] Markowski T., Trzmielak D., Sosnowski J. (red.), Marketing technologiczny i marketing terytorialny, KPZK, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSprawozdania za wykonanie budżetu miasta Łowicza za rok 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009.pl_PL
dc.referenceshttp://www.lowicz.eu/pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-584-3.03
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe