Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPienias, Michał
dc.date.accessioned2022-06-07T05:55:48Z
dc.date.available2022-06-07T05:55:48Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2300-1690
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/42080
dc.description.abstractSlogan reklamowy staje się nieodzownym narzędziem marketingu politycznego, ma na celu przykuć uwagę odbiorców, zdefiniować adresowany do niego przekaz oraz w kilu słowach określić intencje nadawcy wobec odbiorcy. Marketing polityczny korzystając z doświadczeń marketingu produktowego wykorzystuje w kampaniach politycznych slogany jako jedno z narzędzi budowania perswazyjności języka.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatedra Socjologii Polityki i Moralności, Wydział Ekonomiczno-Socjologicznypl_PL
dc.relation.ispartofseriesWładza Sądzenia;15
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectslogan reklamowypl_PL
dc.subjectkampania wyborczapl_PL
dc.subjectpartie politycznepl_PL
dc.titleAnaliza sloganów wyborczych wybranych ugrupowań i kandydatów w kampaniach wyborczych w latach 1989–2015pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number52-71pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUczelnia Łazarskiego w Warszawiepl_PL
dc.contributor.authorBiographicalnoteMichał Pienias – dr nauk humanistycznych, socjolog, adiunkt na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Jest autorem kilkunastu publikacji naukowych z zakresu marketingu politycznego oraz socjologii organizacji. Główne zainteresowania badawcze związane są z marketingiem politycznym, socjologią pracy i socjologią organizacji.pl_PL
dc.referencesBralczyk, J. (2004), Język na sprzedaż. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.pl_PL
dc.referencesBrzezińska, M. (2016), Wybory prezydenckie i parlamentarne w Polsce w 2015 roku. Warszawa: Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiegopl_PL
dc.referencesBudzyński, W.(2005), Reklama, techniki skutecznej perswazji. Warszawa: Wydawnictwo Poltextpl_PL
dc.referencesDobek-Ostrowska, B. (2007), Kampania wyborcza: marketingowe aspekty komunikowania politycznego. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.pl_PL
dc.referencesDudek, A. (2013), Historia polityczna Polski 1989–2012. Kraków: Znak.pl_PL
dc.referencesDukaczewska, A. (1995), Hasła wyborcze w kampanii prezydenckiej ‚95. raport CBOS, Warszawa, grudzień 1995, https://www.cbos.pl/SPISKOM. POL/1995/K_188_95.PDFpl_PL
dc.referencesFill, Ch. (2013), Marketing communications: Brands, Experiences and Participation. Londyn: Pearson Education – Business.pl_PL
dc.referencesKall, J. (2010), Reklama. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomicznepl_PL
dc.referencesKawecki, A. (2006), Od plebiscytu do wyborów. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek,pl_PL
dc.referencesKochan, M. (2002), Slogany w reklamie i polityce. Warszawa: Wydawnictwo TRIOpl_PL
dc.referencesKozłowska, A. (2006), Reklama. Socjotechnika oddziaływania. Warszawa: Szkoła Główna Handlowa.pl_PL
dc.referencesKwarciak, B. (1997). Co trzeba wiedzieć o reklamie. Kraków: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu.pl_PL
dc.referencesLewiński, P. H. (2008). Retoryka reklamy. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.pl_PL
dc.referencesMazur, M. (2006). Marketing polityczny. Warszawa: Wydawnictwo PWN.pl_PL
dc.referencesPaszkiewicz, K. A. (2004). Partie i koalicje polityczne III Rzeczypospolitej. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiegopl_PL
dc.referencesPankowski, K. (1997). Ocena haseł wyborczych. raport CBOS, Warszawa, wrzesień 1997. https://www. cbos.pl/SPISKOM.POL/1997/K_119_97.PDFpl_PL
dc.referencesSikorskiej-Michalak, A., Wojniłko, O. (2000). Słownik Współczesnego Języka Polskiego. Kraków: Zespół Wydawnictwa Wilga, tom IV.pl_PL
dc.referencesSłodkowska, I. (2001). Wybory 1993. Partie i ich programy. Warszawa: Instytut Studiów Politycznych PAN.pl_PL
dc.referencesStępińska, A. (2004). Marketingowe strategie wyborcze. Poznań: Wydawnictwo Naukowe INPiD UAM.pl_PL
dc.referencesTrzeciak, S. (2014). Drzewo kampanii wyborczej. Czyli jak wygrać wybory. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.pl_PL
dc.referencesTygodnik Polityka, nr 16 (2601). 2007 r., artykuł „Siła Spokoju”pl_PL
dc.referencesWójcik, M., Graczyk, M. (2009). Grała dla PO, wziął ją PiS. „Dziennik: Polska, Europa, Świat”, nr 120.pl_PL
dc.disciplinenauki socjologicznepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe