Projekt „Marka pracodawcy w perspektywie samozatrudnionych ekonomicznie zależnych i pracowników etatowych”, Miniatura: 2021/05/X/HS4/00474 (dataset)
Abstract
Pozycja zawiera dane badawcze wytworzone w projekcie "Marka pracodawcy w perspektywie samozatrudnionych ekonomicznie zależnych i pracowników etatowych”:
- nagrania audio 4 wywiadów grupowych (FGI)
- transkrypcje 4 wywiadów grupowych (FGI)
- metadane (m.in. metodyka badań, struktura próby badawczej, sposób organizacji danych, scenariusz wywiadu)
Celem badawczym projektu była odpowiedź na pytania: Jakie czynniki wpływają na postrzeganie marki
pracodawcy (w tym oferowaną EVP) przez badanych pracowników etatowych i samozatrudnionych ekonomicznie zależnych? oraz Jakie czynniki (i w jakim stopniu) wpływają na wybór danej formy współpracy z pracodawcą przez pracowników (stosunek pracy i samozatrudnienie ekonomicznie zależne)? Badania zostały zrealizowane metodą jakościową, metodą zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI), częściowo ustrukturyzowanych, z wykorzystaniem scenariusza wywiadu. Zostały przeprowadzone 4 badania FGI (każdy z 5-7 osobami badanymi): z osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę oraz z osobami samozatrudnionymi ekonomicznie zależnymi. Wywiady zostały zrealizowane w dniach 26-27.04.2022 r.
Collections
- Dane badawcze [2]
The following license files are associated with this item: