Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWiater, Paweł
dc.contributor.editorKudra, Barbara
dc.contributor.editorSzkudlarek-Śmiechowicz, Ewa
dc.date.accessioned2022-08-09T12:46:53Z
dc.date.available2022-08-09T12:46:53Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationWiater P., Political kitsch, czyli jak nie powinno się tworzyć kampanii, [w:] Kicz w języku i komunikacji, Kudra B., Szkudlarek-Śmiechowicz E. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 409-417, https://doi.org/10.18778/8088-032-0.40pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-032-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/42742
dc.descriptionW niniejszym artykule Autor udowadnia, że sfera wirtualna coraz bardziej dostrzegana jest przez wszelkiego rodzaju elity polityczne. Na przykładzie analizy kampanii wyborczej Baracka Obamy z 2008 roku wskazuje, jak powinno się korzystać z dobrodziejstw internetu, aby nie tylko dotrzeć do milionów użytkowników, ale również stworzyć grupę wiernych fanów, którzy będą wspierać swojego kandydata długo po zakończeniu kampanii. Przeciwieństwem okazują się być polskie kampanie wyborcze, które można określić mianem politycznego kiczu.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKudra B., Szkudlarek-Śmiechowicz E. (red.), Kicz w języku i komunikacji, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject"political kitsch"pl_PL
dc.subjectkampanie wyborczepl_PL
dc.subjectkreowanie wizerunkupl_PL
dc.subjectklasa politycznapl_PL
dc.subjectkicz językowypl_PL
dc.subjectprzekaz wyborczypl_PL
dc.titlePolitical kitsch, czyli jak nie powinno się tworzyć kampaniipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2016; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2016pl_PL
dc.page.number409-417pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Marie Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-033-7
dc.referencesBednarek A. [2012], Barack Obama prowadzi kampanię wyborczą także w grach http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2012/40/barack-obama-prowadzi-kampanie-wyborcza-takze-w-grach [dostęp 10.05.2015].pl_PL
dc.referencesBogusz M. [2014], Polskie partie polityczne w sieci. Dlaczego jej nie wykorzystują? [raport] http://socialpress.pl/2014/12/raport-polskie-partie-w-sieci-dlaczego-jej-nie-wykorzystuja/# [dostęp 10.05.2015].pl_PL
dc.referencesCastells M. [2013], Władza komunikacji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesCzarczyńska K. [2008], Obama: zostawcie mi mojego BlackBerry! http://komorkomania.pl/26161,obama-zostawcie-mi-mojego-blackberry [dostęp 10.05.2015].pl_PL
dc.referencesFrontczak T. [2008], Barack Obama już wygrał w internecie! Strategia marketingu internetowego Obamy http://sprawnymarketing.pl/barack-obama-juz-wygral-w-internecie-strategia-marketingu-internetowego-obamy/ [dostęp 10.05.2015].pl_PL
dc.referencesGórnicka M. [2008], Polscy politycy uczą się od Obamy. Postawią na sieć? http://www.money.pl/gospodarka/polityka/artykul/polscy;politycy;ucza;sie;od;obamy;postawia;na;siec,209,0,382929.html [dostęp 10.05.2015].pl_PL
dc.referencesIAR, Kampania samorządowa. Do wyborów zgłosiło się 240 tysięcy kandydatów http://serwisy.gazetaprawna.pl/samorzad/artykuly/834503,kampania-samorzadowa-dowyborow-zglosilo-sie-240-tysiecy-kandydatow.html [dostęp 10.05.2015].pl_PL
dc.referencesMajak K. [2015], Twórca „Pieseła” dla naTemat: Gdy wychodzę na spacer ze swoim psem, ludzie krzyczą na ulicy „Pieseł, wow” http://natemat.pl/89497,tworca-piesela-dla-natemat-gdy-wychodze-na-spacer-ze-swoim-psem-ludzie-czesto-krzycza-na-ulicy-piesel-wow [dostęp 10.05.2015].pl_PL
dc.referencesOlczyk T. [2010], Kampania 2.0? Internet w kampanii Baracka Obamy a nowe zjawiska w komunikacji politycznej. Polityczne aspekty nowych mediów, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń.pl_PL
dc.referencesOlczyk T. [2014], Serwis społecznościowy jako narzędzie kampanii wyborczej – profile Bronisława Komorowskiego, Baracka Obamy i Mitta Romneya na Facebooku, „Studia Medioznawcze”, nr 4(59), Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPiotrowski B. [2014], Barack Obama, czyli jak rozpoczął się boom na marketing polityczny w internecie http://educover.pl/czasopismo/barack-obama-rozpoczal-sie-boom-marketing-polityczny-internecie/2/ [dostęp 10.05.2015].pl_PL
dc.referencesSiwiński W. [2012], Kryzys lat 2007–2009 i luka informacyjna w sektorze finansowym, “Management and Business Administration. Central Europe”, no. 2(121), Akademia Leona Koźmińskiego, Warszawa.pl_PL
dc.referencesŚlusarczyk J. [2011], Wykorzystanie Youtube’a jako narzędzi perswazji politycznej w kampanii Baracka Obamy, „Zeszyty Prasoznawcze”, nr 3–4, s. 207–208.pl_PL
dc.referencestigi [2009], Obama błyszczy na tle Republikanów wyborcza.pl/1,76842,6552312,Obama_blyszczy_na_tle_Republikanow.html [dostęp 10.05.2015].pl_PL
dc.referencesŻuławiński M. [2014], To były najdroższe wybory w historii http://www.bankier.pl/wiadomosc/To-byly-najdrozsze-wybory-w-historii-7223987.html [dostęp 10.05.2015].pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-032-0.40
dc.disciplinenauki o komunikacji społecznej i mediachpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe