Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBugaj, Justyna
dc.contributor.authorStańczyk, Izabela
dc.contributor.authorGrześkow, Małgorzata
dc.contributor.editorUrbaniak, Bogusława
dc.date.accessioned2022-09-09T10:37:10Z
dc.date.available2022-09-09T10:37:10Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationBugaj J., Stańczyk I., Grześkow M., Rozmowa oceniająca kluczowym elementem procesu oceny pracy, [w:] Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi, Urbaniak B. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011, s. 503-514, https://doi.org/10.18778/7525-546-1.35pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-546-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/43142
dc.description.abstractIssued connected with work assessment have been described in literature many times: starting from planning and carrying out this process, to the effective use of its results. However, this process still inspires a lot of emotions in both interested parties: the evaluated and the evaluating. In this paper, particular attention is paid to the last element of the process which consists in a post-assessment interview. The effects and expectations towards this interview have been presented on the basis of the analysis of the subject literature and results of questionnaire piloting in one company specializing in selling airconditioning equipment. In consequence of the above considerations, it has been stressed that the linkage of the achieved results with other HR processes occurring in the company, such as bonuses for well-performed tasks, promotions, relocations or developing talents, is the most important element of employee’s work assessment and also a driving force. The article is the discussion of the course of the work assessment, rules of providing feedback and results of the examination of employees’ opinions on assessment interviews.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofUrbaniak B. (red.), Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectwork assessmentpl_PL
dc.subjectpost-assessment interviewpl_PL
dc.subjectocena pracypl_PL
dc.subjectrozmowa poocennapl_PL
dc.titleRozmowa oceniająca kluczowym elementem procesu oceny pracypl_PL
dc.title.alternativeAssessment Interview as the Key Element of the Work Assessment Processpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011pl_PL
dc.page.number503-514pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Jagielloński, Instytut Ekonomii i Zarządzania, Zakład Zarządzania Zasobami Ludzkimipl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Jagielloński, Instytut Ekonomii i Zarządzania, Zakład Zarządzania Zasobami Ludzkimipl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Jagielloński, Instytut Ekonomii i Zarządzania, Zakład Zarządzania Zasobami Ludzkimipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-773-9
dc.referencesBernacka R.E., W jednej stali firmie, „Personel i Zarządzanie” 6/2009.pl_PL
dc.referencesBirkenbihl V.F, Komunikacja niewerbalna. Sygnały ciała, Wydawnictwo Astrum, Wrocław 1998.pl_PL
dc.referencesBlanchard K., Przywództwo wyższego stopnia, PWN, Warszawa 2009.pl_PL
dc.referencesBrzeziński M., Pracować i nie zwariować, Wydawnictwo W.A.B., Warszawa 2008.pl_PL
dc.referencesElastyczne zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji wiedzy, pod red. M. Juchnowicz, Difin, Warszawa 2007.pl_PL
dc.referencesHargrove R., Mistrzowski coaching, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006.pl_PL
dc.referencesHarris J.O., Feedback, czyli informacja zwrotna, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2008.pl_PL
dc.referencesKorach R., Nagroda i kara. Profesjonalna ocena pracowników, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2009.pl_PL
dc.referencesKról H., Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.pl_PL
dc.referencesNarzędzia i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi, pod red. M. Juchnowicz, Poltext, Warszawa 2003.pl_PL
dc.referencesParsloe E., Wray M., Trener i Mentor. Udział coachingu i mentoringu w doskonaleniu procesu uczenia się, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.pl_PL
dc.referencesRoberts Ch., Piąta dyscyplina Materiały dla praktyka. Jak budować organizację uczącą się, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.pl_PL
dc.referencesSidor-Rządkowska M., Kształtowanie nowoczesnych systemów ocen pracowników, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.pl_PL
dc.referencesSidor-Rządkowska M., Zarządzanie personelem w małej firmie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.pl_PL
dc.referencesStańczyk I. Model kształtowania ról organizacyjnych i podziału kompetencji w zakresie zarządzania potencjałem pracy dla grupy kapitałowej, praca doktorska, materiał niepublikowany, Kraków 2006.pl_PL
dc.referencesStewart A.M., Praktyka kierowania, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994.pl_PL
dc.referencesSuchar M., Kariera i rozwój zawodowy, Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, Gdańsk 2003.pl_PL
dc.referencesWalkowiak R. Zarządzanie zasobami ludzkimi, Tonik, Toruń 2007.pl_PL
dc.referencesZbiegień-Maciąg L., Marketing Personalny, czyli jak zarządzać pracownikami w firmie, Wydawnictwo Business Press, Warszawa 1996.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-546-1.35
dc.disciplinenauki o zarządzaniu i jakościpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe