Show simple item record

dc.contributor.authorPiechota, Grażyna
dc.date.accessioned2023-06-07T09:19:14Z
dc.date.available2023-06-07T09:19:14Z
dc.date.issued2022-12-30
dc.identifier.issn0860-7435
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47230
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Librorum;35pl
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.titleKonferencja „Ksi@żka w mediach – Media w ksi@żce: Rynek – Technologie – Konsumpcja” (Lublin, 29–30 czerwca 2022 r.)pl
dc.typeOther
dc.page.number221-240
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Informatologii, Bibliologii i Edukacji Medialnej, Instytut Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach, Wydział Politologii i Dziennikarstwa UMCS, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl
dc.identifier.eissn2450-1336
dc.contributor.authorEmailgrazyna.piechota@mail.umcs.pl
dc.identifier.doi10.18778/0860-7435.35.15
dc.relation.volume2


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0