Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLeek, Joanna
dc.contributor.authorKosiorek, Małgorzata
dc.contributor.authorDobińska, Gabriela
dc.contributor.authorRojek, Marcin
dc.contributor.editorLeek, Joanna
dc.date.accessioned2023-06-27T12:17:00Z
dc.date.available2023-06-27T12:17:00Z
dc.date.issued2022-06-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47339
dc.description.abstractGłównym celem projektu jest pilotażowe zbadanie i wyjaśnienie funkcji założonych i rzeczywistych kształcenia programu Pre-IB realizowanego w 8 szkołach w Polsce na III etapie edukacyjnym. Koncentrując się w badaniu na problemie przyczyn powstawania funkcji kształcenia, dlaczego powstają funkcje kształcenia, trzy szczegółowe pytania badawcze wyznaczyły trzy etapy badań, tj. - jakie są założone funkcje polskiego programu kształcenia Pre-IB? - jak program jest wdrażany w szkołach? - jakie są rzeczywiste funkcje kształcenia Pre-IB? Efekty projektu: (1) Wyniki badania pilotażowego będą punktem wyjścia do podjęcia próby wyjaśnienia funkcji kształcenia wraz ze stworzeniem koncepcji projektu badawczego złożonego do NCN, koncentrującego się na wyjaśnieniu funkcji kształcenia programów polskich, obejmującego szkoły w całym kraju (2) Projekt przyczyni się do wyjaśnienia i krytycznego opisu innowacyjnych rozwiązań pedagogicznych przy wdrażaniu programu kształcenia, przez zastosowanie całościowego podejścia do badania programów szkolnych, z punktu widzenia analizy dokumentów (perspektywa makro), z perspektywy instytucji je wdrażających (mezzo) oraz tych, którzy realizują projekt i mają bezpośredni dostęp do jego wyników, jak nauczyciele i uczniowie (perspektywa mikro)pl_PL
dc.description.sponsorshipInicjatywna Doskonałości - Uczelnia Badawcza (IDUB) Grant przyznany przez Uniwersytet Łódzki Nr grantu 4/GNZPA/2022pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCC0 1.0 uniwersalna*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectinternational schoolspl_PL
dc.subjectInternational Baccalauretepl_PL
dc.subjectPre-IBpl_PL
dc.subjectprogram kształceniapl_PL
dc.subjectprogram nauczaniapl_PL
dc.titleIDUB Pomiędzy założeniami a rzeczywistością. Funkcje kształcenia programu nauczania Pre-IB - badania pilotażowe (Dataset)pl_PL
dc.typeDatasetpl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniversity of Lodzpl_PL
dc.contributor.authorEmailJoanna.leek@now.uni.lodz.plpl_PL
dc.contributor.authorEmailGabriela.Dobinska@uni.lodz.plpl_PL
dc.contributor.authorEmailmarcin.rojek@uni.lodz.plpl_PL
dc.disciplinepedagogikapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

  • Dane badawcze | Research Data [3]
    Dane badawcze zebrane w ramach projektów realizowanych na Wydziale Nauk o Wychowaniu | Research data collected as part of projects carried out at the Faculty of Educational Sciences

Pokaż uproszczony rekord

CC0 1.0 uniwersalna
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako CC0 1.0 uniwersalna