Browsing 2. Kultura i turystyka – razem, ale jak? by Issue Date
Now showing items 1-20 of 24
-
Działania w obronie tradycji i dobrego smaku
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Turystyka i kultura – od komercjalizacji do dialogu kultur
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Turystyczny wizerunek Warszawy a potencjał kulturalny miasta
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
O nowe oblicze obsługi turystyki kulturowej
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Proces przekształcania zasobów kulturowych w atrakcje turystyczne (na przykładzie zagospodarowania turystycznego pól bitewnych)
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Экономические аспекты использования культурно-исторического наследия в сфере туризма
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Turystyka kreatywna – nowy trend w rozwoju turystyki miejskiej
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Jak kultura SIĘ sprzedaje?
(Wydawnictwo WSTH w Łodzi, 2009) -
Wykorzystanie kultury ludowej w turystyce – nieuchronna komercjalizacja czy „ostatnia deska ratunku”?
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Miejsca pamięci z okresu II wojny światowej a współczesna turystyka (ze szczególnym uwzględnieniem Krakowa)
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Między atrakcją a pułapką turystyczną. Dylematy turystyki kulturowej XXI wieku
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Specjalizacja tematyczna wsi i turystyka
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Aktualne tendencje na rynku atrakcji dla odwiedzających
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Muzeum Historii Żydów Polskich jako przykład muzeum narracyjnego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Rola Muzeum Sportu i Turystyki w propagowaniu kultury fizycznej
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
„Dzień z Borowieckim” – projekt nowego produkt turystycznego Łodzi
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Światowy przemysł parków tematycznych
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Zamek na szlaku innowacji
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Kreatywny Szlak Województwa Łódzkiego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Rzemiosło artystyczne i sztuka użytkowa narzędziem budowania atrakcyjności społeczno-gospodarczej Świebodzic
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)