Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWielkopolan, Beata
dc.contributor.editorJachimczak, Beata
dc.contributor.editorPodgórska-Jachnik, Dorota
dc.contributor.editorTomaszewska, Anna
dc.date.accessioned2023-07-28T07:56:02Z
dc.date.available2023-07-28T07:56:02Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationWielkopolan B., Scenariusz lekcji języka polskiego dla klasy ósmej nt. „Zosia i Tadeusz z „Pana Tadeusza” - młodzi ludzie podobni do nas?”, [w:] Szkoła dla każdego – od idei do realizacji. Z doświadczeń pierwszego Łódzkiego Specjalistycznego Centrum Wspierającego Edukację Włączającą, red. B. Jachimczak, D. Podgórska-Jachnik, A. Tomaszewska, WUŁ– Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, Łódź 2023, https://doi.org/10.18778/8331-222-4.10pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8331-222-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47728
dc.description.sponsorshipProjekt dofinansowany ze środków UE, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Oś Priorytetowa II Efektywne Polityki Publiczne dla Rynku Pracy, Gospodarki i Edukacji, Działania 2.10 Wysoka jakość systemu oświatypl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofSzkoła dla każdego – od idei do realizacji. Z doświadczeń pierwszego Łódzkiego Specjalistycznego Centrum Wspierającego Edukację Włączającą;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleScenariusz lekcji języka polskiego dla klasy ósmej nt. „Zosia i Tadeusz z „Pana Tadeusza” - młodzi ludzie podobni do nas?”pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number217-222pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationkonsultant edukacji humanistycznej w ŁCDNiKPpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8331-261-3
dc.contributor.authorBiographicalnoteWielkopolan Beata, konsultant edukacji humanistycznej w ŁCDNiKP. Polonistka, teolog, pedagog, nauczyciel dyplomowany z dwudziestopięcioletnim stażem. Absolwentka podyplomowych studiów z zakresu tutoringu i coachingu szkolnego, treningu umiejętności społecznych oraz zarządzania w oświacie. Przez ponad dziesięć lat pełniła funkcję wicedyrektora szkoły podstawowej z oddziałami integracyjnymi, organizowała procesy kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Przeprowadziła wiele innowacji pedagogicznych własnych i zespołowych. Jest certyfikowanym mediatorem w sprawach cywilnych i rodzinnych. Wydała tomik poetycki: „Liturgia czasu”.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8331-222-4.10


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe