Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzajkowska, Agata
dc.date.accessioned2023-09-07T08:59:09Z
dc.date.available2023-09-07T08:59:09Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47862
dc.description.abstractPodjęta w rozprawie problematyka badawcza została zbudowana wokół trzech kluczowych zagadnień: Holokaustu, pamięci i edukacji. Przedmiotem przeprowadzonych w orientacji jakościowej badań jest pamięć o Holokauście jako tworzywo doświadczenia biograficznego nauczycieli kształtujące praktykę edukacyjną. Punktem wyjścia dla przeprowadzonych badań był namysł nad sposobami kształtowania się wyobrażeń o Holokauście w grupie nauczycieli, którzy w ramach prowadzonych przedmiotów szkolnych uczą o Holokauście w zakresie wykraczającym poza wskazania podstawy programowej i których motywacje nie wynikają wyłącznie z zawodowego obowiązku kształcenia ustawicznego, lecz także z przesłanek osobistych. W tym znaczeniu, osoby te jako eksperci (posiadający specjalistyczną teoretyczną i praktyczną znajomość konkretnego tematu), wnosili do przestrzeni swojej aktywności – czyli praktyki edukacyjnej – różne typy doświadczeń biograficznych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectpamięćpl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectHolokaustpl_PL
dc.titlePamięć o Holokauście w doświadczeniach i praktyce edukacyjnej nauczycieli podejmujących tematykę Zagładypl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number195pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu, Katedra Badań Edukacyjnychpl_PL
dc.contributor.authorEmailagata.czajkowska@now.uni.lodz.plpl_PL
dc.dissertation.directorPiekarski, Jacek
dc.dissertation.reviewerBołdyrew, Aneta
dc.dissertation.reviewerOstrowicka, Helena
dc.date.defence2023-09-25
dc.disciplinepedagogikapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord