Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWadlewski, Aron
dc.date.accessioned2023-11-20T17:21:25Z
dc.date.available2023-11-20T17:21:25Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/48356
dc.description.abstractPrzedmiotem rozprawy doktorskiej jest problematyka sukcesu biznesowego w kontekście działalności biznesowej polegającej na współpracy z firmami z branży Multi Level Marketingu (MLM). W rozprawie w sposób kompleksowy dokonano analizy koncepcji MLM, uwzględniając zarówno aspekty teoretyczne, jak i empiryczne. W pracy podkreślono złożoność i wielowymiarowość problematyki sukcesu rynkowego oraz zidentyfikowano główne czynniki, które mogą mieć wpływ na możliwość osiągnięcia sukcesu w działalności MLM. Inspirującym modelem identyfikującym takie obszary okazał się model czterolistnej koniczyny R. Kozielskiego, skupiający się na obszarach takich jak odkrywanie możliwości biznesowych, tworzenie konceptów i modeli biznesu, podnoszenie sprawności operacyjnej oraz kreowanie kultury organizacyjnej i przywództwa. Rozprawa stanowi połączenie analizy teoretycznej i empirycznej, gdzie teoria czerpie z dostępnej literatury przedmiotu, zarówno polskiej jak i międzynarodowej, natomiast część empiryczna opiera się na badaniach ilościowych i jakościowych. W pracy wykorzystano tzw. triangulację metodologiczną. Badania ilościowe zostały przeprowadzone na grupie 352 przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność biznesową w oparciu o model MLM. Z kolei badania jakościowe miały charakter wywiadów swobodnych z ważnymi przedstawicielami sprzedaży bezpośredniej i MLM w Polsce. Praca posiada również walory aplikacyjne. Stanowi cenne źródło informacji dla osób rozważających rozpoczęcie działalności MLM, oferując wiedzę na temat czynników, które mogą wpływać na ich wyniki rynkowe.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMLMpl_PL
dc.subjectMulti Level Marketingpl_PL
dc.subjectNetwork marketingpl_PL
dc.subjectMarketing wielopoziomowypl_PL
dc.subjectMarketing sieciowypl_PL
dc.subjectdeterminanty sukcesu biznesowegopl_PL
dc.subjectCzynniki sukcesupl_PL
dc.subjectmodel czterolistnej koniczynypl_PL
dc.titleMulti Level Marketing - Determinanty sukcesu biznesowegopl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number191pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingupl_PL
dc.contributor.authorEmailaron.wadlewski@gmail.compl_PL
dc.dissertation.directorGregor, Bogdan
dc.dissertation.directorKalińska-Kula, Magdalena
dc.dissertation.reviewerOtto, Jacek
dc.dissertation.reviewerTrojanowski, Mariusz
dc.date.defence2023-12-13
dc.disciplinenauki o zarządzaniu i jakościpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe