Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFronczak, Adrianna
dc.date.accessioned2024-01-25T06:48:54Z
dc.date.available2024-01-25T06:48:54Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/49931
dc.description.abstractPrzedmiotem niniejszej dysertacji są opinie badanych uczniów szkoły gimnazjalnej na temat ich funkcjonowania szkolnego i zasobów osobistych. Celem przeprowadzonych badań było rozpoznanie związku między wybranymi zasobami osobistymi, tj. poczuciem kompetencji osobistej, umiejętnością radzenia sobie w sytuacjach trudnych (stresowych), poziomem optymizmu oraz poczuciem koherencji (poczuciem zrozumiałości, zaradności i sensowności) wczesnych adolescentów a ich funkcjonowaniem w szkole. Praca składa się ze wstępu, trzech rozdziałów teoretycznych, metodologicznych założeń badań własnych (rozdział IV) oraz czterech rozdziałów, w których zaprezentowano wyniki przeprowadzonych badań oraz ich interpretację. Całość dopełniają podsumowanie i wnioski, spis tabel oraz rysunków, aneks, streszczenie oraz słowa kluczowe. Na potrzeby niniejszej pracy skorzystano z literatury z zakresu pedagogiki, psychologii, socjologii, filozofii, medycyny, metodologii nauk i statystyki.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectadolescencipl_PL
dc.subjectwczesna adolescencjapl_PL
dc.subjectuczniowiepl_PL
dc.subjectszkołapl_PL
dc.subjectzasoby osobistepl_PL
dc.titleWybrane zasoby osobiste a funkcjonowanie szkolne wczesnych adolescentówpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number201pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniupl_PL
dc.contributor.authorEmailadrianna.alicja.fronczak@poczta.onet.plpl_PL
dc.dissertation.directorMudrecka, Irena
dc.dissertation.reviewerLewicka-Zelent, Agnieszka
dc.dissertation.reviewerPasikowski, Sławomir
dc.date.defence2024-02-29
dc.disciplinepedagogikapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord