Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCiechomski, Wiesław
dc.date.accessioned2012-05-21T17:37:36Z
dc.date.available2012-05-21T17:37:36Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/500
dc.description.abstractArtykuł poświęcony jest roli procesów globalizacyjnych w funkcjonowaniu i rozwoju handlu w Polsce. Opisano w nim przesłanki i determinanty globalizacji rynku oraz rezultaty tego procesu dla sektora handlu detalicznego. W artykule przybliżono dane statystyczne ilustrujące rozwój handlu w Polsce w latach 1990–2007. Interpretacji poddano zmiany w zakresie liczby i struktury sklepów, wielkości zatrudnienia w handlu oraz problematykę ekspansji zagranicznych wielkopo- wierzchniowych sieci handlowych. Analizy mają charakter porównawczy, bowiem dane statystyczne dotyczące polskiego handlu odnoszono w relacji do innych krajów europejskich.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;
dc.subjectglobalizacja handlupl_PL
dc.subjectkoncentracja handlupl_PL
dc.titleDevelopment of Commerce in Poland as the Outcome of the European Integrationpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number119-136
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu; Wydział Zarządzania; Katedra Handlu i Marketingu


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord