Show simple item record

dc.contributor.authorPyrka, Julia
dc.date.accessioned2024-08-29T12:51:52Z
dc.date.available2024-08-29T12:51:52Z
dc.date.issued2024-08-26
dc.identifier.citationPyrka J., Media społecznościowe jako narzędzie marketingu na przykładzie pięciogwiazdkowych hoteli w Gdańsku, [w:] Komu potrzebna jest turystyka?, Warsztaty z Geografii Turyzmu, t.14, Makowska-Iskierka M., Wojciechowska J. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2024, s. 95-110, https://doi.org/10.18778/8331-510-2.06pl
dc.identifier.isbn978-83-8331-510-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/53089
dc.description.abstractCelem pracy jest przedstawienie sposobu prowadzenia w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) profili pięciogwiazdkowych hoteli w Gdańsku. W przeprowadzonych badaniach udowodniono, że podstawą w efektywnym prowadzeniu tych profili jest systematyczność, odpowiednia promocja i przejrzystość publikacji, co ma wpływ na wyniki osiągane w aktywności użytkowników. Dane zebrane z tych profili porównano i poddano analizie. Na podstawie otrzymanych informacji obliczono współczynnik zaangażowania, który pozwala obiektywnie ocenić, jak są odbierane publikowane treści. W artykule omówiono błędy popełniane w prowadzeniu w mediach społecznościowych profili wybranych hoteli oraz sposoby zniwelowania tych błędów.pl
dc.description.abstractThe aim is to present, discuss and compare methods of managing social media profiles (Facebook and Instagram). Five-star hotels in Gdańsk were selected for the research and prove that the basis for managing an effective social media profile is consistency, proper promotion and clarity of publication, and that these have an impact on the results achieved. Data collected from hotel profiles on social media were collated, compared and analyzed. Based on the collected information, the engagement rate was calculated, allowing for an objective assessment of how the content published by the profiles is perceived. The aspects discussed in the article were intended to show what mistakes hotels make in managing their social media profiles and how they can mitigate them.en
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofMakowska-Iskierka M., Wojciechowska J. (red.), Komu potrzebna jest turystyka?, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2024;pl
dc.relation.ispartofseriesWarsztaty z Geografii Turyzmupl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleMedia społecznościowe jako narzędzie marketingu na przykładzie pięciogwiazdkowych hoteli w Gdańskupl
dc.title.alternativeSocial media as a marketing tool: The example of five-star hotels in Gdansken
dc.typeBook chapter
dc.page.number95-110
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl
dc.identifier.eisbn978-83-8331-511-9
dc.contributor.authorEmailjulkaxpyrka@gmail.com
dc.identifier.doi10.18778/8331-510-2.06
dc.relation.volume14


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/