Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.editorSzymańska, Kamila
dc.date.accessioned2025-01-28T11:27:24Z
dc.date.available2025-01-28T11:27:24Z
dc.date.issued2022-07-01
dc.identifier.citationSzymańska K. (red.), The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studies, Akademia Zarządzania i Finansów, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, https://doi.org/10.18778/8220-842-9en
dc.identifier.isbn978-83-8220-842-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/54419
dc.description.abstractKsiążka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi, a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit, które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja stanowi kontynuację podręcznika wydanego pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej pod tytułem Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków (Wyd. UŁ, Łódź 2020). Niniejszy podręcznik powstał dzięki współpracy pracowników naukowych z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, praktyków biznesu oraz byłych już studentów programów Erasmus i Mobility, którzy uczestniczyli w warsztatach „Marketing Management in Practice” na Wydziale Zarządzania UŁ.pl
dc.language.isoen
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesAkademia Zarządzania i Finansówpl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjecttransformacja cyfrowapl
dc.subjectinternacjonalizacja przedsiębiorstwpl
dc.subjectmarketing wirusowypl
dc.subjectportfolio markipl
dc.subjectCOVID-19pl
dc.subjectstrategie marketingowepl
dc.subjectpraktyki marketingowepl
dc.subjectwizerunek markipl
dc.subjectDigital Transformationen
dc.subjectInternationalization of Enterprisesen
dc.subjectViral Marketingen
dc.subjectPortfolio Brand Strategyen
dc.subjectMarketing Strategyen
dc.subjectMarketing Practicesen
dc.subjectBrand Imageen
dc.titleThe Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studiesen
dc.title.alternativeNajlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach: Mariaż nauki z praktyką – studia przypadkówpl
dc.typeBook
dc.page.number148
dc.contributor.authorAffiliationThe University of Lodz, Faculty of Management, Department of Marketingen
dc.identifier.eisbn978-83-8220-843-6
dc.identifier.doi10.18778/8220-842-9


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/