Analysis of Marketing Activities of a Trading Company – Nochem Sp. z o.o
Streszczenie
The purpose of the paper is to present the profile of the chemical and cosmetic products wholesaler "Hurtownia Nochem Sp. z o.o.". The scope of activity of the wholesaler, its most important current problems, marketing activities undertaken, as well as sales and financial results achieved by the wholesaler, which are the consequence of decisions made in the field of company management in a 3-year time perspective, were presented. The analysis of the case study may motivate to seek answers to questions about possible directions of development of this organization. Celem opracowania jest prezentacja profilu hurtowni produktów chemicznych i kosmetycznych „Hurtownia Nochem Sp. z o.o.”. Zaprezentowano zakres działania hurtowni, jej najważniejsze aktualne problemy, podejmowane działania marketingowe, a także wyniki sprzedażowe i finansowe osiągane przez hurtownię, które stanowią konsekwencję podejmowanych decyzji w zakresie zarządzania firmą w 3-letniej perspektywie czasowej. Analiza studium przypadku może motywować do poszukiwania odpowiedzi na pytania o możliwe kierunki rozwoju tej organizacji.
Collections