Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzymańska, Kamila
dc.date.accessioned2025-01-28T11:59:49Z
dc.date.available2025-01-28T11:59:49Z
dc.date.issued2022-07-01
dc.identifier.citationSzymańska K., Using of Portfolio Brand Strategy – The Case Study of Łódzki Dom Kultury, [w:] The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studies, Akademia Zarządzania i Finansów, Szymańska K. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 79-90, https://doi.org/10.18778/8220-842-9.08en
dc.identifier.isbn978-83-8220-842-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/54427
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to indicate the usefulness of a brand portfolio management strategy for organizations operating locally in the cultural services market. Brand portfolio strategy is standardly considered useful for international manufacturing companies, which have numerous product lines in their assortment. However, the specificity of the institution such as community center also allows for running in one place many services with separate brands, each of which has its own image and its own group of buyers. The study indicates not only the way of implementing this brand management strategy in the Łódzki Dom Kultury, but also the potential strengths and weaknesses of such a strategic solution in the field of contemporary marketing.en
dc.description.abstractCelem opracowania jest wskazanie użyteczności strategii zarządzania portfolio marek w odniesieniu do organizacji działających w skali lokalnej na rynku usług kulturalnych. Strategia portfolio marek jest standardowo uznawana za użyteczną dla firm produkcyjnych o zasięgu międzynarodowym, które mają w swoim asortymencie liczne linie produktów. Tymczasem, specyfika instytucji, jaką jest dom kultury również pozwala na prowadzenie w jednym miejscu wielu usług opatrzonych odrębnymi markami, z których każda ma własny wizerunek i własne grono nabywców. W opracowaniu wskazano jednocześnie nie tylko na sposób wdrożenia tejże strategii zarządzania marką w Łódzkim Domu Kultury, ale również na potencjalne mocne i słabe strony takiego rozwiązania strategicznego w obszarze współczesnego marketingu.pl
dc.language.isoen
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofSzymańska K. (red.), The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studies, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;pl
dc.relation.ispartofseriesAkademia Zarządzania i Finansówpl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleUsing of Portfolio Brand Strategy – The Case Study of Łódzki Dom Kulturyen
dc.title.alternativeWykorzystanie strategii portfolio marek – przykład Łódzkiego Domu Kulturypl
dc.typeBook chapter
dc.page.number79-90
dc.contributor.authorAffiliationThe University of Lodz, Faculty of Management, Department of Marketingen
dc.identifier.eisbn978-83-8220-843-6
dc.identifier.doi10.18778/8220-842-9.08


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/