Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMichałus, Małgorzata
dc.date.accessioned2025-01-28T12:27:01Z
dc.date.available2025-01-28T12:27:01Z
dc.date.issued2022-07-01
dc.identifier.citationMichałus M., Business Relations and Networking as One of the Best Marketing Practices, [w:] The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studies, Akademia Zarządzania i Finansów, Szymańska K. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 117-123, https://doi.org/10.18778/8220-842-9.11en
dc.identifier.isbn978-83-8220-842-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/54430
dc.description.abstractNetworking is an excellent way to develop and establish new business contacts. The paper includes issues related to the functioning of business clubs, ways of acquiring new customers and advantages of belonging to the said organization on the example of "Partners Business Club". The following parts focus on networking activities used within the business club, its current situation in Poland and the impact of the coronavirus pandemic on its functioning. This article proves that networking should be the basis of every business venture, as it is very effective in increasing sales.en
dc.description.abstractNetworking to doskonały sposób na rozwój i nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych. Artykuł zawiera zagadnienia związane z funkcjonowaniem klubów biznesowych, sposobami pozyskiwania nowych klientów, a także zaletami przynależności do wspomnianej organizacji na przykładzie "Partnerskiego Klubu Biznesu". W kolejnych częściach skupiono się na działaniach networkingowych stosowanych w ramach klubu biznesowego, jego obecnej sytuacji w Polsce oraz wpływie pandemii koronawirusa na jego funkcjonowanie. Niniejszy artykuł dowodzi, że networking powinien być podstawą każdego przedsięwzięcia biznesowego, gdyż bardzo skutecznie zwiększa sprzedaż.pl
dc.language.isoen
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofSzymańska K. (red.), The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studies, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;pl
dc.relation.ispartofseriesAkademia Zarządzania i Finansówpl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleBusiness Relations and Networking as One of the Best Marketing Practicesen
dc.title.alternativeRelacje biznesowe i networking jako jedna z najlepszych praktyk marketingowychpl
dc.typeBook chapter
dc.page.number117-123
dc.contributor.authorAffiliationUniversity of Lodz, Faculty of Management; PLAYen
dc.identifier.eisbn978-83-8220-843-6
dc.identifier.doi10.18778/8220-842-9.11


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/