Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSelinah Mabena, Maimoona
dc.contributor.authorDiaz Riaño, Geraldine Tatiana
dc.date.accessioned2025-01-28T12:32:19Z
dc.date.available2025-01-28T12:32:19Z
dc.date.issued2022-07-01
dc.identifier.citationSelinah Mabena M., Diaz Riaño G., Building Brand Image among Modern Individual Customers – Case Study of Starbucks Corporation, [w:] The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studies, Akademia Zarządzania i Finansów, Szymańska K. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 139-148, https://doi.org/10.18778/8220-842-9.13en
dc.identifier.isbn978-83-8220-842-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/54432
dc.description.abstractThis case study presents the problems and challenges of image building for Starbucks.  The company creates marketing strategies based on both mass marketing and segmentation marketing. In order to create a positive image in the eyes of specific types of individual customers, the company identifies obstacles and problems and undertakes actions aimed not only at creating comfortable, modern places that are attractive in the eyes of customers, but also actions aimed at making the shopping process more attractive by improving the distribution of products and services, conducting activities aimed at providing products that meet customers' needs and their proper promotion through various advertising activities. The case study below presents both the currently implemented ways of building the company's relationships with individual customers, as well as proposals for future solutions in this area.en
dc.description.abstractW niniejszym case study przedstawiono problemy oraz wyzwania związane z budowaniem wizerunku przedsiębiorstwa Starbucks.  Firma tworzy strategie marketingowe oparte zarówno na marketingu masowym jak i na marketingu segmentacyjnym. Mając na celu wykreowanie pozytywnego wizerunku w oczach określonych typów klientów indywidualnych firma identyfikuje przeszkody i problemy oraz podejmuje działania  mające na celu nie tylko kreowanie komfortowych, nowoczesnych miejsc, które są atrakcyjne w oczach klientów ale także  działań mających na celu uatrakcyjnienie procesu dokonywania zakupów poprzez usprawnienie dystrybucji produktów i usług, prowadzenie działań mających na celu dostarczenie produktów odpowiadających potrzebom klientów oraz ich właściwą promocję poprzez różnorodne działania reklamowe. Poniższe case study przedstawia zarówno obecnie wdrażane sposoby budowania relacji firmy z klientami indywidualnymi jak i propozycje przyszłych rozwiązań w tym zakresie.pl
dc.language.isoen
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofSzymańska K. (red.), The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studies, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;pl
dc.relation.ispartofseriesAkademia Zarządzania i Finansówpl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleBuilding Brand Image among Modern Individual Customers – Case Study of Starbucks Corporationen
dc.title.alternativeBudowanie wizerunku marki wśród współczesnych konsumentów indywidualnych – studium przypadku Starbucks Corporationpl
dc.typeBook chapter
dc.page.number139-148
dc.contributor.authorAffiliationSelinah Mabena, Maimoona - University of Lodz, Faculty of Economics and Sociologyen
dc.contributor.authorAffiliationDiaz Riaño, Geraldine Tatiana - University of Lodz, Faculty of Economics and Sociologyen
dc.identifier.eisbn978-83-8220-843-6
dc.identifier.doi10.18778/8220-842-9.13


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/