Show simple item record

dc.contributor.authorGoska, Sylwia
dc.date.accessioned2014-09-25T11:53:27Z
dc.date.available2014-09-25T11:53:27Z
dc.date.issued2014-06
dc.identifier.issn2353-5601
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/5476
dc.description.abstractCelem tego artykułu jest przedstawienie dystrybucji produktów bankowych w bankach funkcjonujących w Polsce i za granica. Autor weryfikował hipotezę, że nie występują różnice w możliwościach wyboru kanałów dystrybucji produktów bankowych w analizowanych bankach. Badanie zostało przeprowadzone na przykładzie banków: mBank, Alior Bank, PKO BP S.A., The Royal Bank of Scotland, DBS Bank Singapore, J.P. Morgan. W rezultacie dokonanej analizy zauważono, że banki coraz częściej wprowadzają w życie nowoczesne rozwiązania, które ułatwiają klientom zakup produktów bankowych. Banki działające w Polsce implementują nowoczesne technologie na podobnym poziomie, jak banki działające za granicą.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydział Ekonomiczno - Socjologiczny oraz Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesFinanse i Prawo Finansowe/Journal of Financial and Financial Law; nr 2/2014
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectdystrybucjapl_PL
dc.subjectkanał dystrybucjipl_PL
dc.subjectprodukty bankowepl_PL
dc.subjectstrategiapl_PL
dc.subjectinnowacyjnośćpl_PL
dc.titleNowoczesne kanały dystrybucji produktów bankowych – porównaniepl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number23-37pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska