Toggle navigation
polski
English
polski
polski
English
Zaloguj
Toggle navigation
Zobacz pozycję
Repozytorium UŁ
Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
Książki/Rozdziały | Books/Chapters
Zobacz pozycję
Repozytorium UŁ
Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
Książki/Rozdziały | Books/Chapters
Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Szukaj w Repozytorium
W tej kolekcji
Przeglądaj
Całe Repozytorium
Zbiory i kolekcje
Daty wydania
Autorzy
Tytuły
Tematy
Ta kolekcja
Daty wydania
Autorzy
Tytuły
Tematy
Moje konto
Zaloguj
Zarejestruj
Statystyki
Przejrzyj statystyki użycia
Diagnoza przedszkolna jako istota poznawania dziecka w procesie edukacji
Oglądaj/
Otwórz
"Diagnoza przedszkolna jako istota poznawania dziecka w procesie edukacji", [w:] J. Bonar, A. Buła (red.), "Poznać, Zrozumieć, Doświadczyć. Teoretyczne podstawy praktycznego kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji", Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2011, s. 179–189. (107.5KB)
Data
2011
Autor
Sosnowska, Joanna
Metadata
Pokaż pełny rekord
URI
http://hdl.handle.net/11089/5483
Collections
Książki/Rozdziały | Books/Chapters
[855]