Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSosnowska, Joanna
dc.date.accessioned2014-09-30T11:37:26Z
dc.date.available2014-09-30T11:37:26Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationWersja autorska artykułu: "Centrum Wsparcia Metodycznego Nauczycieli i Studentów jako praktyczna pomoc w przygotowaniu do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji. Funkcjonowanie w przestrzeni akademickiej", [w:] J. Bonar, A. Buła, D. Radzikowska (red.), "Poznać – Zrozumieć – Doświadczyć. Nowatorski program praktyk dla studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej w aspekcie naukowym i organizacyjnym", Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2014, s. 179–193.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7850-528-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/5519
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherOficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2014pl_PL
dc.subjectnowatorstwo w szkole wyższejpl_PL
dc.subjectpraktyczna nauka zawodu nauczycielapl_PL
dc.subjectwczesna edukacja dzieckapl_PL
dc.titleCentrum Wsparcia Metodycznego Nauczycieli i Studentów jako praktyczna pomoc w przygotowaniu do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji. Funkcjonowanie w przestrzeni akademickiejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord