Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWójtowicz, Adrian
dc.date.accessioned2014-10-30T14:12:55Z
dc.date.available2014-10-30T14:12:55Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2353-5601
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/5697
dc.description.abstractFuzje i przejęcia w obecnej zglobalizowanej gospodarce stanowią istotną strategię rozwoju przedsiębiorstw. Tę formę wzrostu wybrała grupa BSH, która przejęła polską spółkę giełdową Zelmer SA – lidera segmentu małego AGD w Europie Środkowo-Wschodniej. BSH jest globalnym producentem dużego AGD. W artykule dokonano analizy obu spółek i podjęto ocenę zasadności transakcji w kontekście rozwoju grupy kapitałowej BSH. Oceniono, iż przejęcie korzystnie przyczyniło się do wzrostu udziału rynkowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Przyczyniło się również do poszerzenia portfolio produktowego grupy.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.relation.ispartofseriesFinanse i Prawo Finansowe;3/2014
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectfuzje i przejęciapl_PL
dc.subjectzarządzanie strategicznepl_PL
dc.subjectstrategia przedsiębiorstwapl_PL
dc.subjectstrategia rozwojupl_PL
dc.subjectwzrost zewnętrznypl_PL
dc.subjectrynek AGDpl_PL
dc.titlePRÓBA OCENY STRATEGII EKSPANSJI POPRZEZ PRZEJĘCIE NA PRZYKŁADZIE TRANSAKCJI BOSCH–SIEMENS I ZELMERpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number67-78pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAbsolwent Uniwersytetu Łódzkiego, Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego, kierunek: Finanse i Rachunkowośćpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska