Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDOMANSKI, TOMASZ
dc.date.accessioned2015-02-09T08:27:11Z
dc.date.available2015-02-09T08:27:11Z
dc.date.issued1988
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/6610
dc.description.abstractCelem artykułu jest opis i analiza działań rynkowych średniej wielkości przedsiębiorstwa produkcyjnego w pierwszym etapie reformy gospodarczej 1981-1983. Artykuł ukazuje wpływ ograniczeń zewnętrznych na wybór przez przedsiębiorstwo taktyki działania, umożliwiającej szybką likwidację powstałego deficytu finansowego. Stworzenie własnej sieci sklepów stanowi dla przedsiębiorstwa środek pozwalający uzyskać dodatkowe zyski w krótkim okresie. Autor analizuje konsekwencje bezpośredniego oraz pośredniego udziału producenta w sprzedaży wytwarzanych produktów.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 dofinansowane zostało ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;85
dc.titleImplementing a Retail Innovation by a Polish Industrial Company (A Case Study)pl_PL
dc.title.alternativeWprowadzanie innowacji w handlu detalicznym przez polskie przedsiębiorstwo produkcyjne (studium przypadku)pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number207-216pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationInstitute of Marketing, University of Łódźpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord