Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMarciniak, Aleksandra
dc.date.accessioned2015-03-02T17:31:47Z
dc.date.available2015-03-02T17:31:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn0860-7435
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/6963
dc.description.abstractThe main of the article is to show the importance of carefully preparation of training for students in the library. The person who takes care of the apprentices’ work should know the study curriculum and confront the training with it. What is more, everybody must be aware of the needs of both sides – the librarians and the students. This issue was shown from the point of view of the librarians from The Pedagogical Academy in Łódź who used to train students of University of Łódź for a few years. A special form with the list of tasks was prepared to enable a proper realization of the whole process.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Librorum;19
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.titlePraktykant, czyli przyszły bibliotekarz. Refleksje opiekuna praktykpl_PL
dc.title.alternativeApprentice, or a future librarian. Reflections of a trainerpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number101-103pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationBiblioteka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Łodzipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska