Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGregor, Bogdan
dc.date.accessioned2015-03-09T06:41:58Z
dc.date.available2015-03-09T06:41:58Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7109
dc.description.abstracthe purpose of the article is the essence of Internet and its capabilities of use in organization’s activities. It mainly concentrates on employment of Internet into contacts of firms with market, marketing is responsible for. Revolt of Internet creates, beside traditional form of market, the new dimension, so called “info sphere” (infospace). E-business, new form of economic activity run beyond time and place is born. Organizations have to function in completely new, previously unknown environment. It is possible to single out two different business models of online economic activity. These are information and transaction models. The potential possibilities of online marketing are enormous. In article we discuss two problems: role of Internet in building relations between company and customers and efficiency of online distribution channel.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;168
dc.titleInternet - nowy wymiar działalności marketingowejpl_PL
dc.title.alternativeInternet - the New Dimension of Marketing Activitiespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[5]-28pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord