Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWilmańska-Sosnowska, Stanisława
dc.date.accessioned2015-03-09T06:50:54Z
dc.date.available2015-03-09T06:50:54Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7121
dc.description.abstractThe distinctive feature of modern economy is a growing meaning of services. It is showed in a larger and larger amount of employees in services’ branches and increasing part of the gross domestic product, which comes from consumption of services. Services becomes an area of activity, which efficient running has an essential influence on reaching higher general level of the economic development. The purpose of this article is an effort of finding in what scale specific features of service, as the market offеred, and instruments of influence on the services’ market have a bearing on the realization of the basic aim of marketing, which is customer’s satisfaction and what should be done to make offered adventages and arising from it satisfaction as big as possible.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;168
dc.titleSatysfakcja klienta jako identyfikator orientacji marketingowej na rynku usługpl_PL
dc.title.alternativeService marketing, Services, Customer service strategy, Customer servicepl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[29]-37pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord