Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKucińska, Krystyna
dc.date.accessioned2015-03-09T13:35:11Z
dc.date.available2015-03-09T13:35:11Z
dc.date.issued1982
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7139
dc.description.abstractThe article begins with discussion of general problems connected with growth of companies to be followed by presentation of different kinds of the market strategy models as pursued by industrial companies. Main attention is focussed on two kinds of strategy - distribution strategy and marketing strategy, which are most common in light industry companies. The article discusses also basic assumptions of the marketing sale strategy in the light industry as well as organizational structures of the dynamic marketing in conditions of companies growth.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;25
dc.titleIntensyfikacja funkcji handlowych w procesach wzrostu przedsiębiorstw (na przykładzie przemysłu lekkiego)pl_PL
dc.title.alternativeIntensification of Trade Functions in Growth Processes of Companies. (Case study of the light industry)pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number191-215pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Instytut Organizacji i Zarządzaniapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord