Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKłeczek, Ryszard
dc.date.accessioned2015-03-12T07:25:28Z
dc.date.available2015-03-12T07:25:28Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7240
dc.description.abstractSubstantial interest centers today on the usability of the marketing concepts and analytic instruments in description of the new economy developments. The purposes of this article are: (1) to identify the weaknesses of the marketing concept in that area and (2) to define the ways of his future development. One of the ways is to find compatibility with Value Based Management Concept, the second is to eliminate the „marketing methodological imperialism".pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleNowa gospodarka, nowa ekonomia i marketingpl_PL
dc.title.alternativeNew Economy and New Marketingpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[27]-36pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Katedra Badań Procesów Usługowychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord