Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRupik, Katarzyna
dc.date.accessioned2015-03-12T07:29:16Z
dc.date.available2015-03-12T07:29:16Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7246
dc.description.abstractRegarding the new paradigm, i.e. key role of the knowledge and the connection of everything and everyone, the paper presents the selected theoretical assumptions, essential while studying the company orientation (strategic orientation/management orientation). Furthermore, the paper indicates some difficulties during the identification of the companies orientations. These result from both the hidden quality of its development conditions (according to the Bohm theory), and from the extraordinary complexity of the construct itself, meaning the plurality of its conditions and the circular connections between them.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleOrientacja a wiedza przedsiębiorstwa - wybrane relacje i ich uwarunkowaniapl_PL
dc.title.alternativeEnterprise's Orientation and Knowledge - Chosen Relationships and Their Conditionspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[83]-91pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Katowicach, Katedra Zarządzania Marketingowego i Polityki Rynkowejpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord