Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBabińska, Danuta
dc.contributor.authorNizielska, Aleksandra
dc.date.accessioned2015-03-12T07:34:12Z
dc.date.available2015-03-12T07:34:12Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7254
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to compare the level of marketing strategy internationalization among Polish companies and transnational corporations operating on the Polish market. The basis for this comparison are the results of direct research conducted in the period between lune 2002 and May 2003. The research results indicate considerable differences as far as entry modes, factors stimulating internationalization and the level of standardization are concerned, however the most important environmental factor requiring adaptation of marketing strategy is very much alike - the preferences of the customer.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titlePorównanie umiędzynarodowienia działalności marketingowej polskich filii korporacji transnarodowych i ich krajowych konkurentówpl_PL
dc.title.alternativeComparison of the Level of Marketing Activity Internationalization in Polish Branches of Multinational Corporations and Their Domestic Competitorspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[159]-165pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Katowicach, Katedra Badań Rynkowych i Marketingowychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord