Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZeman-Miszewska, Ewa
dc.contributor.authorKrakowiak, Monika
dc.date.accessioned2015-03-12T07:37:57Z
dc.date.available2015-03-12T07:37:57Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7258
dc.description.abstractCompetition of the environment, complexity and changes in the economic processes, the evolve of the representative democracy through to democracy based on the dialog create a special role of the information, communication and knowledge. Because of that there appears the need of development of communication systems in the regions/territorial divisions. The local government is concentrated on the aims and the rules of local community what leads them to be marketing orientated. They can influence both the members of local community as well as outsiders if their goals or businesses are or able to be integrated with community's aims. Integration of local investors (also those potential) can create quite stable relations, which are based on the roles and assumes of partner marketing. The basic element of this process is well prepared communication system.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleMarketing partnerski w gminie (założenia a rzeczywistość)pl_PL
dc.title.alternativePartner Marketing in Territorial Divisionpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[199]-205pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Katowicach, Katedra Badań Rynkowych i Marketingowychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord